Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Over Hulsebos heb ik niets te klagen!! 

EquiJoy schreef:Ik heb twee Hulsebos zadels. Ik heb er veel jaar met veel pleier op gereden. Inmiddels moet ik er één verkopen, omdat mijn paard er niet meer in past![]()
Ik heb inmiddels een WoW aangeschaft en ben daar erg over te spreken. Ik wilde eigenlijk weer een Hulsebos, maar mijn paard liep nu eenmaal beter onder de WoW.... tja, dan ga je voor de bijl....Over Hulsebos heb ik niets te klagen!!

_Melissa schreef:Ik heb even meer info opgezocht over het WOW zadel! dat klinkt ook erg fijn in de oren mijn Paard heeft nogal last van een vaste rug.
door waarschijnlijk het zadel wat niet goed ligt!wat is nou precies in het materiaal wat in de kussens zit? van het wow zadel want daar kom ik niet echt uit.. misschien is dat ook nog een optie bedankt voor je reactie!
Mandy_ schreef:Hmmmm ik zit zelf ook te denken om een hulsebos aan te laten meten maar naar de reacties op bokt ben ik nu weer gaan twijfelen. Ik wil graag een opmaakt gemaakte daar gaat mijn voorkeur naar uit maar ja nu de vraag welke......

Kijk maar eens ook op de auto-fora, als je dat allemaal leest, ga je ook fietsen...