Blijkbaar kan ik die vijs/moer onderaan losser zetten om meer vering te hebben? Ik wou dit eens uitproberen en heb de vijs/moer er eens afgehaald maar dan zie ik binnenin een hard zwart plastic 'iets' met een gat waar die lange vijs dus doorgaat (snappen jullie nog
), maar waar zit nou die veer??? Die zie ik dus niet?? Zit die tussen dat zwart 'iets' en de bovenkant van de stijgbeugel? Wat als de veer aan vervanging toe is, hoe krijg ik die eruit?En kan ik best de vijs/moer gewoon vast aangedraaid laten of zet ik hem losser (maar dan heb ik schrik dat die beugels eraf gaan vallen als ik aan het rijden ben ...
)Ik snap 'em dus niet ... hulp gevraagd ...

Anders had ik er zelfs geen half draaitje aan kunnen geven, zo vast zat dat allemaal. Daarmee ook dat ik nu eigenlijk niet echt zeker was of het wel de bedoeling is om daar aan te 'vijzen'.
Ze beginnen nu ook te klikken als het ware. Als ik lichtrij ploppen ze, schiet de veer in uitgetrokken stand heel stotend terug ipv soepel bouncy terugveren. Naja, tis gewoon stom van mij, want tot nu toe ben ik gewoon te beroerd geweest om er goed naar te kijken
Maar dat komt ook omdat bij de beugels geen goede beschrijving zat hoe het nou precies zit met die moer en het afstellen ervan.
Ik heb nogsteeds niet geolied en de moer versteld
Na mijn vakantie dan maar.
Bij de bovenstaande link kosten ze €135, maar bij bijvoorbeeld Heja in Garderen kosten ze €125.