ik zit te denken om een wintec 500 close contact cair te kopen.heeft iemand ervaring met dit zadel ? en weet iemand hoe dat zit met het opmeten van de boom ?ik denk dat ik de zwarte boom of de groene boom moet maar wil dat graag zekker weten.
Je kunt een wintec boommeter kopen of lenen bij diverse winkels. Ik heb helaas geen ervaring met dit type wintec. Wel met de wintec pro cair.
Fairytail schreef:Je kunt een wintec boommeter kopen of lenen bij diverse winkels. Ik heb helaas geen ervaring met dit type wintec. Wel met de wintec pro cair.oke.ik had al geken op de site van divoza maar die hadden geen wintec zadels,mischien hebben hun wel zo'n boommeter.
klopt ik zie het,had denk ik bij gebruikte gekeken ofzo.ze hebben alleen niet dit springzadel.zo'n boommeter hebben ze volgens mij niet te koop.zag wel deze maten op bokt :Standaard versie : Geel = 29 cm. Groen = 30 cm. Zwart = 31 cm. Blauw = 32 cm. Rood = 33 cm. Wit = 34 cm. Versie extra wide : Roze = 35 cm. Lila = 36 cm. Paars = 37 cm.
shera schreef:kijk even op http://www.reiterlive.dedaar zijn de wintec zadels een stuk goedkoper dan in nederland....bedankt,jammer dat je niet op nedelands kan klikken