elastiekbeugels zijn superfijn. Wel altijd zorgen dat je een reservesetje elastieken hebt voor het geval dat er eentje knapt. Heb nu ook kwik out's, ook erg fijn (hebben een erg fijn zooltje) maar ze zijn wel 10 keer zo duur
Vond de ijslander beugels altijd wel heel fijn. (heb paar jaar op mijn fjord rondgereden met ijslander zadel) Heb nu beugels met korfjes, die noem je niet, maar die vind ik ook erg fijn.
Ik heb zelf de Bow balance van sprenger. Genomen voor enkelproblemen, aar wat een ideale beugel is dat. Ook een veiligheidsbeugel vanwege de buiging en de schanieren onderaan de zijkanten
Ik heb elastiek gehad en ben daarmee vast blijven hangen in een omheining, paard schiet weg en been blijft achter, heeeel handig. dus geen elastiek meer voor mij, ik heb nu de beweegbare beugels van sprenger en wil er nog graag de bow balance bij.
Safestyle zijn het fijnst! Ze hebben een nieuwe website bij safestyle met nog meer artikelen zag ik, en een hele leuke prijs! www.safestyle.nl zeker een aanrader...
Stephanie_W
Geplaatst: 12-07-10 14:01
Ik heb op mijn dressuurzadel de Kwik Outs. Erg over te spreken! Je hoort soms dat mensen deze niet fijn vinden want het zooltje zou te glad zijn, maar daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Ik heb een tijdje met die dingen met elastiek gereden maar die vond ik toch niet zo geweldig. Elastiekje schoot er bij het lichtste contact met bakrand of iets dergelijks voortdurend vanaf. Niet echt handig dus, helemaal niet als je midden in een bosrit of parcour zit. Heb daarom nu de Safestyle en zijn ook super.
Xxman0nxX
Geplaatst: 14-07-10 11:19
ik rijd met gewone beugels alleen de losklik beugel lijkt me een hele fijne beugel!
Geeske_
Geplaatst: 14-07-10 11:23
ik rijd ook altijd met gewone beugels maar ik denk dat de losklik beugels het meest veilig zijn. nog veiliger als elastiek beugels.