Maar, het zadel ligt nu vanachter op haar rug niet meer zo goed.
Ik heb twee keer twee verschillende zadelmakers laten komen en die hebben het oa opgevuld zodat het hoger komt te liggen maar op de één of andere manier lijkt het alsof de kussens daar een beetje in haar rug prikken.
Iedere keer staat haar zadel weer duidelijk in haar rug en ze is precies daar ook altijd erg bezweet.
De zadelmakers zeiden wel dat het zadel eigenlijk gewoon goed past maar ik maak me er toch nogal zorgen over, en aangezien ik over twee weken met haar op een soort trektocht ga wil ik het wel zeker hebben dat ze er geen last van heeft.
Heel overdreven getekend heb ik het idee dat het een beetje zo is(de linkse, en dan vanachteren gezien):

De rechtse is hoe het volgens mij zou moeten zijn.
Maar, het punt is dus nu dacht ik aan het kopen van een bontje, maar, dit verkleint ook de kamer, en dat is helemaal niet de bedoeling want verder past het zadel prima.
Dus om een lang verhaal kort te maken, wie heeft er ervaring met dit ding? : http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=1330006
het is niet heel erg duur dus ik zou het best uit kunnen proberen, maar werkt het, en gaat het niet schuiven?
Groetjes