Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pmarena schreef:Als het echt om het paard in het profiel gaat , in die conditie en met dat zadel , en als dat daar de 65 cm singel is , en hij aan beide kanten even hoog aangesingeld is , dan mag de singel aan beide kanten wel makkelijk 10 cm langer zijn. Dan kom je al op 85 cm lengte uit
85? 65 + 10 = 75 Schangah schreef:pmarena schreef:Als het echt om het paard in het profiel gaat , in die conditie en met dat zadel , en als dat daar de 65 cm singel is , en hij aan beide kanten even hoog aangesingeld is , dan mag de singel aan beide kanten wel makkelijk 10 cm langer zijn. Dan kom je al op 85 cm lengte uit
85? 65 + 10 = 75

Ik heb ook ongeveer de singellengte van T.S.... Kan dit echt zoveel kwaad/ Heb een barefoot zadel en elastische singel van 55 cm. Vroeg me al af welke singel lengte ik moest hebben, en heb toen de zoekfunctie op bokt gebruikt en vandaar dat ik op 55 cm ben uitgekomen en deze heb besteld.... Vind zo'n enorme singel ook irritant eigenlijk, en heb super lange singel stoten op mijn barefoot dus nog een heleboel singelstoot over als ze is aangesingeld. Zijn er meer mensen die een relatief korte singel gebruiken of moet ik ook echt een langere kopen? Ik hou dit topic ff in de gaten...