Losse hoofdstel onderdelen te koop?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Losse hoofdstel onderdelen te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 11:00

Weet iemand of er een site is waar ze losse hoofdstel onderdelen verkopen? Ben namelijk alleen op zoek naar kopstuk en frontriem dus om daar nou meteen een heel hoofdstel voor te kopen..... en als ik diep in mn geheugen graaf ben ik ooit eens zo'n site tegengekomen maar ik kan m niet meer terugvinden......

lemanthia

Re: Losse hoofdstel onderdelen te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 12:47

weet zo geen site, maa mischien worden er wel hoofdstel onderdelen op bokt of op mp aangeboden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:17

hier bij de ruiter shop hebben ze dat wel liggen. Maar een speciale site ken ik niet

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:17

Bij de Divoza heb je wel losse onderdelen!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:29

van oa kieffer, passier, dobert, imperial riding zijn verschillende gedeeltes los te bestellen.
Frontriemen zijn er in overvloed los te koop, een los kopstuk zal iets lastiger zijn maar bij bijna elke ruitersportzaak los te bestellen als ze niet standaard in de winkel hangen.
Zie oa hier:
http://www.ruitersport.com/hoofdstellen ... in50svt3g0
Pagina 2, van imperial riding voor €12,- met normale gespen of €34 met blinde sluitingen

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 14:34

aafje87 schreef:
van oa kieffer, passier, dobert, imperial riding zijn verschillende gedeeltes los te bestellen.
Frontriemen zijn er in overvloed los te koop, een los kopstuk zal iets lastiger zijn maar bij bijna elke ruitersportzaak los te bestellen als ze niet standaard in de winkel hangen.
Zie oa hier:
http://www.ruitersport.com/hoofdstellen ... in50svt3g0
Pagina 2, van imperial riding voor €12,- met normale gespen of €34 met blinde sluitingen

Top, precies wat ik zocht! bedankt :)