Ik heb de mijne echt net een paar maanden geleden laten aanpassen en denk dat hij nu weer moet.

Vind dat wel een nadeel van dat lucht als het zo blijft gaan.
Net zoals met die korrektor pad, die moet min 1x per maand opnieuw gevuld worden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
als ze goed zijn gevuld en afgesloten gebeurt dat echt niet hoor idefix4! idefix4 schreef:Dat moet je idd wel regelmatig checken. Ik had daar voorheen nog niet aan gedacht, maar inmiddels weet ik dat ze geleidelijk aan leeglopen. Het zijn balonnen hè? Die lopen na verloop van tijd ook leeg. Ik mag binnenkort weer mee kijken bij een luchtgevalletje. Vind het ook een reusachtig nadeel van dit zadel. (En uhm, ik ken iemand die ze heel vakkundig ombouwt naar wol)
Hoe ervaar jij trouwens de lucht in je zadel? Ik heb ook al de klacht gehoord, dat je er niet stabiel op kan zitten. Zelf ben ik een echte wolgenieter. Eerlijk toegegeven: Lucht trekt mij helemaal niet. Ik vind de Wow-zadels helemaal niet mooi ook.
idefix4 schreef:Elco: Ik spreek de ervaring van iemand uit, die het niet beviel, vandaar dat ik het vraag.
En ik heb die kennis van iemand die heel veel luchtzadels checkt. Ze lopen echt leeg! Heb er inmiddels zelf ook al best een paar gezien en ze liepen allemaal op termijn leeg. Hangt af van hoe de slangetjes zitten hoe snel het gaat, maar ook siliconen zijn niet volledig dicht hoor. Het blijft rubber.
idefix4 schreef:Elco: Ik spreek de ervaring van iemand uit, die het niet beviel, vandaar dat ik het vraag.
En ik heb die kennis van iemand die heel veel luchtzadels checkt. Ze lopen echt leeg! Heb er inmiddels zelf ook al best een paar gezien en ze liepen allemaal op termijn leeg. Hangt af van hoe de slangetjes zitten hoe snel het gaat, maar ook siliconen zijn niet volledig dicht hoor. Het blijft rubber.
idefix4 schreef:Ik had daar voorheen nog niet aan gedacht, maar inmiddels weet ik dat ze geleidelijk aan leeglopen.

Ach, dat zorgt ervoor dat ook ik dalijk een inkomen heb.

) , maar je hebt ook paarden waar zelfs tijdens de jaarlijkse check up niets aan veranderd hoeft te worden.
) heeft wow ook nog normale kussens.. Niets niet ombouwen dus. Dat zou iemand zoals idefix4 toch moeten weten 

Elco schreef:idefix4 schreef:Ik leer bij iemand die het in NL mede heeft geïntroduceerd. Dus ja, ook Wow.
Typisch want hij beweert juist dat ze niet leeg kunnen lopen..Heel interessant om dit te horen..
[/quote]
idefix4 schreef:Bubsj: Dank je voor de info. Ik ben leerling hè? Dat geef ik aan om aan te geven dat ik niet alles weet. Je uitleg vind ik verhelderd. Ik is echt niet mijn doel om een rel te schoppen of wat dan ook. Ik ben echt gewoon positief geïnteresseerd. En ik vraag iets en ook positieve reacties hoor ik graag. Vragen staat vrij toch? En zo zie je maar! Ook Wow heeft dus een wollen uitvoering voor mutsjes zoals ik.
Het is begrijpelijk dat je de vragen stel, zeker als niet Wow gebruiker. Maar het leegloop fabeltje komt met zo'n regelmaat voor en dat is erg frustrerend. Ook omdat er bewust mensen zijn die dit roepen, voornamelijk vanuit het meepraten met anderen/het concept willen afkraken maar zonder eigen ervaring (al kan ik me goed voorstellen dat iemand op de mening van eigen zadelmaker vertrouwd). En tja bij sommige lijkt het meer een ruzie tussen personen met als aanvalsmiddel de Wow.
)
) omdat ie ging schuiven door zijn dikke buik.