Waar half pads te krijgen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Waar half pads te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 10:03

Ik ben op zoek naar een halp pad voor onder mijn ghost, maar ik kan ze alleen in het buitenland vinden. Het gaat om deze:
http://www.barefoot-saddles.com/index.p ... cts_id=142
Wie o wie weet waar ik deze in Nederland kan kopen?

Ik wil hem gebruiken onder mijn ghost zadel zodat ik helemaal zonder zadeldekje kan gaan rijden. Paardlief heeft namelijk erg veel moeite met warmte afvoeren en krijgt witte haren op de plek van het dekje (let wel, niet op de plek van het zadel! Alleen onder het dekje). Ik heb ook wel zitten denken aan die sympanova pads etc. van barefoot, maar dan blijf ik er toch een groot dekje onder houden en dat wil ik niet. Een andere optie is een schapenvacht onder het zadel te leggen, maar ik moet wel een pad voor de drukverdeling van het boomloze zadel hebben en dan lijkt die half pad me echt ideaal. Zeker omdat er ook bont onder zit en daardoor dus nog zachter is. Ik heb de rest van mijn paard ook in bont gepakt omdat ze een hele gevoelige huid heeft. Op de plaatsen waar het schapenbont zit heeft ze geen moeite met afvoer van zweet en warmte.

Anoniem

Re: Waar half pads te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 10:20

De link die jij geeft is de Belgische barefoot...daar kan je toch eventueel ook bestellen?
Is de site van een bokker,stuur haar anders een berichtje ze woont zelf net op de grens!
(yankeestar)

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 11:22

Oeps dan heb ik niet goed gekeken. Ik dacht dat het een engelse site was, ben benieuwd hoe ik daar nou weer bij kom :P .