Welk hoofdstel zal mooi op mijn fjord staan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nette

Welk hoofdstel zal mooi op mijn fjord staan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 13:53

Goedemiddag! :+

Ik heb geen idee of het hier goed staat en of het een topic waard is,
maar ik dacht ik open hem gewoon. :P

Ik ben namelijk van plan een nieuw hoofdstel te kopen (net jarig geweest, dus geld gekregen & oude hoofdstel is al redelijk aan het verslijten enz.) Maargoed, daar begint het probleem: Wat voor hoofdstel?
Natuurlijk is het een kwestie van mijn eigen smaak, maar toch ben ik ook wel benieuwd wat jullie vinden.
Zelf kom ik er namelijk niet helemaal uit: wil ik een brede neusriem of juist een smalle, wil ik een bling-bling frontriem of juist een rustigere?
Dus daarom ben ik benieuwd naar jullie mening. :) Er zijn namelijk vast modellen hoofdstellen waarvan jullie denken dat ze totaal niet op mijn pony zullen staan en er zullen ook modellen zijn die jullie wel mooi lijken te staan, tenminste dat denk ik zo. :D

Mijn fjord heeft namelijk een redelijk groot/breed hoofd -niet uit verhouding ofzo, maar ze heeft een tamelijk brede kaak, waardoor de keelriem al snel strak zit-. De frontriem zie je vooral aan de zijkant -dus alleen een versierinkje in het midden is niet te zien, door haar voorpluk (die wordt ook nooit geknot, omdat ze dan een uhm.. laten we zeggen héel groot hoofd krijgt ofzo :+ ).
Hier natuurlijk nog even een foto'tje van Norge en haar hoofdstel nu:
Afbeelding
En de voorkant:
http://94.100.121.186/975850001-9759000 ... _yNxl.jpeg

De prijs moet trouwens niet te duur zijn. Ik denk dat ik max. zo'n €70,- wil uitgeven, maar het liefst natuurlijk nog wat minder. :)

Ik ben heel benieuwd of jullie me kunnen helpen :D

xxxx Nette
Laatst bijgewerkt door Nette op 20-06-10 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:00

Mijn fjordje heeft een klein breed hoofd, zelf heb ik een brede neusriem, vind dan toch wat stoerder staan.
Frontriem is denk ik toch ook smaak, te veel bling bling, daar houd ik zelf niet van. Maar de frontriem die ik nu heb valt eigenlijk ook weg als ik er geen knot in heb ;)

voorkant:
http://i49.tinypic.com/33w84zb.jpg

zijkant:
http://i50.tinypic.com/w8l2sz.jpg

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 14:39

Nette schreef:
Goedemiddag! :+

Ik heb geen idee of het hier goed staat en of het een topic waard is,
maar ik dacht ik open hem gewoon. :P

Ik ben namelijk van plan een nieuw hoofdstel te kopen (net jarig geweest, dus geld gekregen & oude hoofdstel is al redelijk aan het verslijten enz.) Maargoed, daar begint het probleem: Wat voor hoofdstel?
Natuurlijk is het een kwestie van mijn eigen smaak, maar toch ben ik ook wel benieuwd wat jullie vinden.
Zelf kom ik er namelijk niet helemaal uit: wil ik een brede neusriem of juist een smalle, wil ik een bling-bling frontriem of juist een rustigere?
Dus daarom ben ik benieuwd naar jullie mening. :) Er zijn namelijk vast modellen hoofdstellen waarvan jullie denken dat ze totaal niet op mijn pony zullen staan en er zullen ook modellen zijn die jullie wel mooi lijken te staan, tenminste dat denk ik zo. :D

Mijn fjord heeft namelijk een redelijk groot/breed hoofd -niet uit verhouding ofzo, maar ze heeft een tamelijk brede kaak, waardoor de keelriem al snel strak zit-. De frontriem zie je vooral aan de zijkant -dus alleen een versierinkje in het midden is niet te zien, door haar voorpluk (die wordt ook nooit geknot, omdat ze dan een uhm.. laten we zeggen héel groot hoofd krijgt ofzo :+ ).
Hier natuurlijk nog even een foto'tje van Norge en haar hoofdstel nu:
Afbeelding
En de voorkant:
http://94.100.121.186/975850001-9759000 ... _yNxl.jpeg

De prijs moet trouwens niet te duur zijn. Ik denk dat ik max. zo'n €70,- wil uitgeven, maar het liefst natuurlijk nog wat minder. :)

Ik ben heel benieuwd of jullie me kunnen helpen :D

xxxx Nette

Dit hoofdstel staat m wel goed zeg!
Ik heb een hoofdstel bij epplejeck vandaan die was €50,- en kan je verschillende kleuren klitteband erachter doen..
Erg leuk, maar geen aanrader, want hij zit niet helemaal goed (niet dat ze d'r last van zal hebben, maar zit niet helemaal netjes), ik heb andere frontriem erom omdat ik dat mooi vind (dees heb ik trouwens alleen voor wedstrijden). Maar ik gebruik alleen de witte egt, dus zit te denken of ik ook maar een witte neusriem ga kopen (een losse neusriem). Als ik een x geld over heb :+.
xxx

Tanja

Re: Welk hoofdstel zal mooi op mijn fjord staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:11