zelf 'bling' op je hoofdstel doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Floridian

zelf 'bling' op je hoofdstel doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 19:28

Ik heb een hotfix apparaatje en wat bronzen rondjes, bling rondjes etc. Die wil ik op een frontriem doen (bijv. brons, of alleen bling).
Wie heeft dat wel eens gedaan, en hoe bleef dat zitten? Ging het beter op een platte of rondgenaaide?

Caelinh

Re: zelf 'bling' op je hoofdstel doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:26

Ik heb zoiets alleen ooit gedaan voor een feest op stal :P Ik had toen een 'plat' genaaide frontriem, daar had ik wat glitter, bloemetjes etc. opgeplakt met een soort secondelijm. Dat bleef heel goed zitten, echter het was maar voor één keer en die frontriem heb ik daarna nooit meer gebruikt... ;) (was van een oud hoofdstel waar sowieso niks meer mee gedaan werd)

Maar ik denk dat het in principe wel altijd te proberen is! :) Geeft die hotfix verder geen beschadigingen? (vraag ik me even af... ;))

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 20:44

Ik heb een paar jaar geleden met hotfix steentjes op mijn hoofdstel gezet.
Ik zette de hotfix er wel behoorlijk op dat door de hitte het leer ook wat smolt en de steentjes er wat meer in lagen.
Nu een paar jaar later, moet ik zo nu en dan eens een steentje vervangen..maar het blijft bij mij super zitten.

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-10 19:11

Caelinh schreef:
Maar ik denk dat het in principe wel altijd te proberen is! :) Geeft die hotfix verder geen beschadigingen? (vraag ik me even af... ;))

Ik heb het al op de cap en revers van m'n dochters wedstrijdjasje gedaan en wel gemerkt dat met het platte stukje beter te werken is. Je steentje schuift wel sneller weg, maar met het holle stukje, heb je kans dat je rondom het steentje een ronde afdruk blijft zien.

Ik wilde idd een oude frontriem op de kop tikken en die 'pimpen' met bling of koperkleurige dingetjes.

slangens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 19:17

Doe er wel blanke nagellak overheen, dat blijft het een stuk beter zitten!!
Succes en bling away!!

Gr.

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 15:03

nagellak? Waaroverheen, de bling alleen, of ook er omheen (cirkeltje). Ik neem aan niet de hele frontriem...?