Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tomcat701 schreef:Is er een zadelmakerij die deze zadels verkoopt of kan je ze alleen via de Ollashop aanschaffen?
! Ik ben heel benieuwd of dit het zadel voor ons is na alle zadeltroubles. Volgende week zou hij er moeten zijn
!
!
. We hebben er 3 gepast naar aanleiding van de meetsessie, de Lander/Hanover was te lang (die had ik in mijn hoofd), de Doma de Luxe (vanwege de afgeronde kussens omdat mijn paard wat overbouwd en daardoor iets hol is in haar rug), maar die zat tot onze verbazing voor ons allebei geen meter en de New Kent. Die zat prima voor ons allebei. Met wolgevulde kussens, zodat hij goed op haar rug passend gemaakt kan worden. De wolversie raadde hij aan omdat ze geen 'goede' rug heeft voor de Latex versie. Hij was ietsie pietsie te lang, maar dan hebben we het over een halve cm. Tijdens het rijden maakt ze zich langer en dat ligt hij wel prima.
! Tessebes schreef:Bij mij heeft het 6 weken geduurd voordat ik hem op m'n paard had liggen. Ze sparen een aantal bestellingen op, zodat ze meerdere zadels in 1x kunnen laten overkomen. Je kunt Marcel gewoon ff bellen of mailen, dan weet je meer.
! meerhofh schreef:Ik heb een zaldi hanover (zelfde als lander maar dan van z-plus/kunststof) te koop. Zadel ligt en zit als een huis en geeft veel gevoel met je paard, maar ik heb 'm helaas een zitmaatje te klein gekocht. Als je 'm nieuw besteld is de levertijd idd 6 weken. Ik heb de mijne bij trekkingsaddles gekocht.
. meerhofh schreef:Ik heb een zaldi hanover (zelfde als lander maar dan van z-plus/kunststof) te koop. Zadel ligt en zit als een huis en geeft veel gevoel met je paard, maar ik heb 'm helaas een zitmaatje te klein gekocht. Als je 'm nieuw besteld is de levertijd idd 6 weken. Ik heb de mijne bij trekkingsaddles gekocht.
Ik weet niet waar je woont, maar je mag de mijne evt. wel een keer proberen.