Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben eindelijk in de mogelijkheid om een (nieuw) goed zadel te kopen voor mijn paardje met rugproblemen. Nou heb ik al heel wat uurtjes op bokt doorgebracht om me te orienteren mbt verschillende westernshops.
Nou ben ik niet echt in de mogelijkheid om ergens naar toe te reizen met mijn paard dus wou ik gebruik gaan maken van ''zadelpasservice'.
Goed dat had ik besloten dus ik verder gaan zoeken hier en dacht dat alleen evelien die service had maar nee arthur en westernspul en oregon trail hebben het ook en miss nog wel meer shops.
Dus ik ben hier gaan speuren en lees hier van alle shops zowel goed als slechte ervaringen.Bij de een lees ik dat mensen toch een slecht passend zadel kregen en bij de ander werdt het het vel over hun neus gehaald( kan zijn dat ik het fout schrijf)
Dus ben nu zo aan het twijfelen welke shop ik zal laten komen.
Mijn budget laat het niet toe om een zadel te laten maken maar er moet wel goed naar gekeken worden omdat ik al jaren met een fout zadel heb gereden.
Nou kan ik natuurlijk verschillende shops laten komen maar dan wordt mijn budget alleen maar kleiner en dat is ook niet mijn bedoeling. Mijn budget is max rond de 1500 euro en het leek me dat ik daar toch wel een leuk zadel van kon kopen, en een echt bling bling zadel hoeft nog geeneens.
Dus bokkers help me!!!!
Wie raad welke shop het beste aan en waarom?????
.