Wat vind je van KNHS supporter kleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Heb je KNHS supporterkleding?

1. Ja, die heb ik gekocht
6 (10%)
2. Ja, die heb ik gekregen
1 (1%)
3. Ja, die heb ik gewonnen
4 (6%)
4. Nee, ik vind het dom/lelijk
14 (23%)
5. Nee, maar ik zou het (stiekem) wel graag willen
15 (25%)
6. Nee, maar ik vind het wel prima als anderen ze dragen
19 (31%)
7. Anders, namelijk...(bij reacties)
1 (1%)

Totaal aantal stemmen: 60

Boukelover

Wat vind je van KNHS supporter kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:00

Hoi,
Wat is jouw mening over KNHS supporterkleding?
Vind je het mooi?
Wat vind je ervan?
Heb je het zelf?
Ken je mensen die het hebben?
Vind je het jammer dat iedereen het kan kopen?
Vind je het ook 'stom' als iemand het op een wedstrijd heeft gewonnen, of niet?
Zou je het stiekem zelf willen hebben (heel stiekem, als je geld overhad :P )

Kortom: wat is jouw mening over KNHS supporter kleding?

Laat maar komen die meningen!

Anoniem

Re: Wat vind je van KNHS supporter kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:10

Ik vind het niet mooi. En ik zou er niet mee willen lopen. Omdat ik het vertik om reclame te maken voor een "bedrijf" en daar voor te moeten betalen ;)

Dus nee ik heb het zelf niet. En ken ook niemand die het heeft.

En ach het kan me niet schelen of iedereen het kan kopen.. Ik vind het lelijk.. Dus mij maakt het niet uit. En als je het wint op wedstrijd is dat altijd leuk(winnen is altijd leuk :) ) Maar voor mij geen reden om het aan te trekken.

Verder vind ik het ook erg duur..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:12

Afschuwelijk. :')

Geef mij maar een vrolijk shirtje en een echt leuk jack. :Y)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:12

Is er een linkje? Ik heb geen idee waar we het over hebben namelijk :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:14

Bij divoza kijken ;) daar verkopen ze het

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:14

Boukelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:19

Ik vind het leuke kleren moet ik zeggen, alleen zou ik het nooit van mijn eigen zakgeld kopen. Maar als ik het zou winnen (of als ik het zomaar krijg) zou ik het zeker dragen. Ik heb zelf de jas, het fleecejack en twee polo's. Ze zitten heerlijk! Ik heb ze allemaal gewonnen of gekregen. :D

Zelf vind ik namelijk dat er ook een verschil bestaat tussen het kopen of het krijgen (door bv. te winnen op concours). :D Winnen/krijgen vind ik leuker dan dat je het koopt. Maar als mensen het hebben gekocht, heb ik er geen moeite mee. Ik vind het vaak erg leuk staan. :D

Boukelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:30

Nog meer kandidaten met een mening? :D Brand maar los!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:30

Thanx Rebecca!

Nou dat zijn best leuke kleren toch! Zit wel een aardig prijsje aan, maar pikeur is sowieso een duur merk..

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:31

@ Nini-roosje, maar je maakt niet echt reclame voor een bedrijf. Elke paardensporter is afhankelijk van de knhs (als je wedstrijden rijdt tenminste). iedereen heeft dan te maken met de knhs..

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:32

*edit*
Laatst bijgewerkt door Michelle_ op 13-06-10 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:34

itsmi schreef:
@ Nini-roosje, maar je maakt niet echt reclame voor een bedrijf. Elke paardensporter is afhankelijk van de knhs (als je wedstrijden rijdt tenminste). iedereen heeft dan te maken met de knhs..

Dan nog. Je loopt wel met hun naam. En daar betaal je vet voor.. Dus imo maak je wel reclame.

Boukelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:37

Maar je kunt ook denken: als je een jas van Kingsland of KWPN hebt (bijvoorbeeld) dan maak je ook reclame, want er staat heel groot het merk op de arm. En dat is een onafhankelijk merk. Want van het KNHS ben je afhankelijk om wedstrijden te kunnen rijden.

Ik snap beide kanten. :D Maar zelf neig ik meer naar dat ik het mooi vind enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:40

Boukelover schreef:
Maar je kunt ook denken: als je een jas van Kingsland of KWPN hebt (bijvoorbeeld) dan maak je ook reclame, want er staat heel groot het merk op de arm. En dat is een onafhankelijk merk. Want van het KNHS ben je afhankelijk om wedstrijden te kunnen rijden.

Ik snap beide kanten. :D Maar zelf neig ik meer naar dat ik het mooi vind enzo.

Ik draag ook geen jassen van kingsland ;) Verder heb ik geen enkel paarden artikel waar groot een merk naam op staat. Punt 1 omdat ik dat bijna altijd lelijk vind. En punt 2 betaal je bij spullen waar groot een merk opstaat. Vaak meer. Omdat er een merkje opstaat ;)

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:44

Ik heb die deken en peesbeschermers, gekregen van een vriendin voor mn verjaardag!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:45

Ik snap jou aan de ene kant wel, maar aan de andere kant denk ik, wat is het probleem dat er KNHS opstaat? Want er is geen concurrentie van de knhs, dus reclame maken, tsja, de knhs schiet er niet veel mee op denk ik... Elke paardensporter (ook de niet wedstrijdruiter) heeft te maken met de knhs, dus mij lijkt het geen probleem.

;)

Boukelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 21:46

@itsmi: goed gezegd :D ik deel je mening!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:51

itsmi schreef:
Ik snap jou aan de ene kant wel, maar aan de andere kant denk ik, wat is het probleem dat er KNHS opstaat? Want er is geen concurrentie van de knhs, dus reclame maken, tsja, de knhs schiet er niet veel mee op denk ik... Elke paardensporter (ook de niet wedstrijdruiter) heeft te maken met de knhs, dus mij lijkt het geen probleem.

;)

Dat is ook zo.. Maargoed buiten dat er knhs op staat(en ja ze willen reclame maken(en geld verdienen) want waarom zouden ze anders een kledinglijn uitbrengen?) Vind ik het ook niet mooi. Dus voor mij geen knhs kleding :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:58

Maar met reclame maken snap ik jou niet zo. Want waar maken ze reclame voor? Voor de KNHS. Maar wat schiet de knhs daarmee op? Want als je kan als paardrijdende mens, geen ander "bedrijf" kiezen! Je hebt alleen maar de knhs. Dus al ziet iemand jou lopen met knhs kleding, dan denken ze niet, goh goed bedrijf, leuk ik ga is kijken of ik daar ga rijden. Er is geen andere keuze ;)

Je mening dat je het niet koopt omdat je het niet mooi vind, is wel okee, dat is je eigen mening!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:01

itsmi schreef:
Maar met reclame maken snap ik jou niet zo. Want waar maken ze reclame voor? Voor de KNHS. Maar wat schiet de knhs daarmee op? Want als je kan als paardrijdende mens, geen ander "bedrijf" kiezen! Je hebt alleen maar de knhs. Dus al ziet iemand jou lopen met knhs kleding, dan denken ze niet, goh goed bedrijf, leuk ik ga is kijken of ik daar ga rijden. Er is geen andere keuze ;)

Je mening dat je het niet koopt omdat je het niet mooi vind, is wel okee, dat is je eigen mening!

Er zijn wel degelijk andere verenigingen buiten de KNHS hoor.. Volgens mij gaan veel western wedstrijden toch echt buiten de KNHS om ;). Maargoed. Kwa dressuur en springen heb je idd geen keus.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:16

maar we hebben het over dressuur en springen niet over western denk ik. Daar kan ik niet over mee praten, want daar heb ik geen verstand van ;)

Maar goed, onze meningen verschillen duidelijk ;) Grappig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:15

Ik ben het er wel eens dat je eigenlijk reclame maakt en er toch voor betaald, maar ik vind de kledinglijn echt geweldig <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:58

De modellen zijn aardig. Maar de logo's, tja, op deze manier hoor je deze kleding te krijgen of te winnen. Maar er zeker niet voor te betalen.
Je gaat toch ook niet in een GAASTRA jas lopen waar met van die enorme letters het merk op staat? En dan betaal je nog voor die jas ook?
Een subtiel merkje mag best, zoals het P-tje van Petrie. Herkenbaar genoeg.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:59

Ik zou er niet voor willen betalen. Deze spullen zijn leuk om te winnen, maar ik ga niet zelf betalen voor de reclame van een ander 'bedrijf'.

Boukelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-10 10:45

Meer mensen die hun mening erover kwijt zouden willen? :D