Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petitparis schreef:ik ken het merk ideal niet, dus kan er niks zinnigs over zeggen.
ik heb zelf een wintec IW, gekocht door de positieve ervaring van een kennis, mijn eigen ervaring met wintec vzh en het uitzicht. Ik rij er graag mee alleen dat ik op termijn toch een ander zadel zal moeten aanschaffen voor mijn paard. (heeft nogal een moeilijke rug en veranderd nog teveel qua bespiering)
XChrisjeX schreef:Ideal zadels zijn heerlijke zadels, ik heb beide gehad en als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor de Ideal gaan.
Kwalitatief goede zadels en ze zitten heerlijk. Pasvorm was op mijn paardje ook ideaal. Helaas was de zitmaat voor mij te groot en heb ik toen idd een IW genomen. Ook een heerlijk zadel hoor, maar er gaat niets boven leder.
Amanda_T schreef:Ideal is trouwens een soort namaak Hulsebos. Heb ik hier op bokt een keer een hele discussie over gehad. Weet niet of je een nieuwe wilt gaan kopen? Anders kun je misschien Marktplaats goed in de gaten houden. Had de mijne voor €500,-. Was splinternieuw en ziet er nog steeds top uit.
Amanda_T schreef:Ideal is trouwens een soort namaak Hulsebos. Heb ik hier op bokt een keer een hele discussie over gehad. Weet niet of je een nieuwe wilt gaan kopen? Anders kun je misschien Marktplaats goed in de gaten houden. Had de mijne voor €500,-. Was splinternieuw en ziet er nog steeds top uit.
).