Hallo, Ik ben opzoek naar een close contact dressuurzadel. Nu ken ik Antares, Wow, windtec maar toen hield het eigenlijk op. Hebben jullie nog meer namen en ervaringen? Bedankt
Ik heb een Max Benz Grand Prix Spezial, door het enkele zweetblad voel je echt alles. Hier heb je een site waar je de ervaringen van close contacts zadels kan bekijken: http://www.horsetackreview.com/results- ... %20Saddles
Starr Trekk dressuur.. prachtig heerlijk zadel en close contact. heb hem in bruin.
TICKELS
Geplaatst: 15-06-10 09:27
TeeGee schreef:
LiSSy schreef:
black country heeft ook close contact dressuur
Black Country inderdaad, ik ben er heel erg blij mee.
BC Vinici dressage, heeft een enkel zweetblad
BC Adelinda, dit is het vernieuwde model van de Vinici dressage. Heb het zadel zelf ook. Zit zachter dan de Vinivi dressage en de knieblokken zijn zachter. Als je meer info wilt, mijn pb staat open
BC zadels zijn maatwerk, bovendien kun je je eigen kleur en biesjes toevoegen. Dikt van de kniewrongen is ook variabel, net zoals ronde of vierkante lepel
boemel
Geplaatst: 15-06-10 09:31
Frank Baines (Reflex). Ik heb 'm in bestelling. Erg fijne beenligging.
Heel veel franse zadels ook Devaucoux, butet, luc childeric, hermes,
s6801881
Geplaatst: 15-06-10 09:35
Starrtrekk dressuur! Hij heeft het uiterlijk van een klassiek dressuurzadel, maar dan wel zonder boom. Ik heb hem een tijdje mogen lenen, en hij is echt briljant! Echt close contact, je voelt het paard super aan!
Dit is hem
Onderandere te koop bij buitenzinnig en de paardelarij.