Absolutely eurostar stripe/max pads. Dus de dikkere versie. Absorberen súper en blijven lekker liggen. Op nummer 2 anky, op nummer 3 scapa, op nummer 4 eskadron.
Harryshorse vind ik dan weer niet fijn.
Lotje02
Geplaatst: 08-06-10 17:47
Ik ook de Eurostar pad! Deze hebben een superpasvorm, blijven goed liggen en goed kwaliteit
Lanita
Geplaatst: 08-06-10 18:15
BR, scapa. Maar de eurostars lijken me ook heel fijn, zo eentje wil ik nog graag.
Eurostar! Stripe in heb ik dan! Maar ze nemen echt goed het zweet op. Scapa heb ik ook maar vind deze lang niet zo fijn, maar wel goede pasvorm en kwaliteit!
Weet niet gauw wat niet fijn is.. sowieso dekjes die geen goede pasvorm hebben!
ik vind de br dekjes wel fijn en HH vind ik ook altijd wel fijn zitten behalve de pads van hun die schuiven op mijn paard
R0oszs
Geplaatst: 09-06-10 17:49
Ik vind zelf de Eurostar pads, HV polo Classic, BR event en QHP super dekjes En ik denk dat die Scapa ook super zijn maar daarvan heb ik zelf (nog) geen dekje van.
Ik heb ook nog een aantal merkloze? dekjes liggen die ik ook super fijn vindt.
Verder heb ik eigenlijk niet echt dekjes waarvan ik vind dat het geen goede dekjes zijn.
Scapa's, maar dan wel de oude collectie waar ze ook nog de pistache hadden, die nieuwe blijven niet zo best liggen, en niet zo best van kwaliteit.
Eurostar heeft een mooie pasvorm maar vind ik erg dik.
En gewone simpele van HH.
__Rianne
Geplaatst: 09-06-10 18:40
Ik vind mijn eurostar pad het fijnst. Neemt erg goed het zweet op. Scapa dekjes liggen ook wel goed, maar neemt veel minder goed het zweet op dan mijn eurostar.
Erna_
Geplaatst: 09-06-10 18:41
BR Event dekjes! Blijven goed liggen, nemen goed vocht op, leuke kleurtjes.... wat wil je nog meer
Anky's overduidelijk! Neemt zweet super op en blijft het beste liggen, helaas wel wat duurder maar dat heb ik er dan ook wel voor over. QHP vind ik ook wel fijn voor die prijs.
Scapa! ik heb HH en scapa en pagony, maar scapa is toch echt het fijnste! ik wil ook een keer een ES kopen, even sparen
Prutsmuts
Geplaatst: 09-06-10 21:36
Scapa qua pasvorm prima, maar idd is de zweetopname minder dan de eurostar. De schockemohle dekjes vind ik ook erg fijn.
Doughall_D
Geplaatst: 09-06-10 21:37
Op dit moment is de Scapa dark grey favoriet. Neemt goed vocht op, lekker stevig, en staat erg mooi op m'n fries. Heb daarnaast nog HV Polo crown collectie dekje, die zijn wat dunner maar liggen ook mooi, en PK alcapads zijn ook altijd goed!