achterbeen bescherming voor pony van 1.27m welke?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise19

achterbeen bescherming voor pony van 1.27m welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 22:27

Hallo,

ik ga op kamp met onze pony, en moet achter bescherming hebben voor hem.
Maar omdat hij zulke kleine beentjes heeft ben ik benieuwd welke ik moet hebben.
Pony bescherming past hij niet, dat heb ik al geprobeerd.
Zijn eskadron beschermers eventueel goed?
Die heb je geloof ik ook in hele kleine maatjes.

Groetjes

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:58

De eskadron beschermers hebben ze niet in kleine maten: [EA-GZ-RP] Hoge peesbeschermers achter pony/cob . Hier is alles besproken, misschien dan even kijken of je het dan gokt om de crosslessen met alleen strijklappen durft te rijden of 3 in 1 beschermers. Anders zit je al snel aan crossbeschermers(de woofwear(wel de ultra, ik denk dat die beter is als de andere) of shire zijn niet heel spectaculair maar wel leuk geprijst voor die ene keer(http://www.canter-equipment.nl). Je kunt kijken voor deze: http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 30911.aspx , ze zijn alleen bijna nergens te verkrijgen, deze site heeft ze waarschijnlijk ook niet op voorraad, weet ik uit ervaring. Je moet nu net geluk hebben om ze op tijd te kunnen hebben voor je kamp.

Sunrise19

Re: achterbeen bescherming voor pony van 1.27m welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 06:40

Die laatste heb ik dus besteld in maat s.
Maar tot op heden dus niks binnen :?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:44

SGW --> HAR

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:50

ik heb zgan eskadronnetjes voor je als je wilt? Passen mijn uk van 1.30 prima :j

saariewaarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:17

Welke bescherming wil je? crossbescherming of strijklappen?
Een nicht van me heeft echt wel kleine Eskadrongetjes, persoonlijk heb ik een Welsh van 1m27 en hij past overigens wél goed in maat pony, ook afhankelijk van merk tot merk, maar gaat niet draaien oid. Maar in sommige merken heb je wel maten XS e.d.

Goed navragen in je ruiterwinkel.

Voor crossbescherming: eens navragen in ruiterwinkel, maar dat moet toch érgens te vinden zijn. Ik heb ze nog niet gezien, maar kan mij niet inbeelden dat dat niét bestaat.

Veel succes ermee, en ik blijf dit even volgen. Mijn bijrijdertje is van plan om vanaf volgend jaar SGW te rijden met mijn ukje.