Dressuursingel Eric Le Trixerant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

Dressuursingel Eric Le Trixerant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 21:08

Heeft er iemand ervaring met deze singel?
Ik vind hem erg duur maar als hij echt doet wat er staat ...
Mijn paard heeft namelijk singelnijd dus ik probeer voor haar het meest comfortabele te vinden wat er op de markt is!

Afbeelding

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:17

Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik rijd western, maar mijn vriendin heeft 'm en toen ik 'm zag ben ik meteen op zoek gegaan naar een vergelijkbare westernsingel. Het is een hele mooie singel van hele goede kwaliteit met zeer goede pasvorm en toen ik 'm dus bij haar paard zag kon ik gewoon niet anders bedenken dan dat het voor een paard super comfortabel moet zijn. Die ervaring heeft mijn vriendin dus ook. De singel geeft gelijke druk op het borstbeen en niet op een smal punt. Alleen dat al is veel comfortabeler. Verder kan het paard door de elasticiteit gemakkelijker ademen en de borst/buik in- en uitzetten. De singel blijft perfect liggen en uitstekend op spanning. Ze gebruikt 'm al lang en elasticiteit blijft uitstekend. Ze zijn idd wel prijzig, maar als ie er als westernsingel zou zijn, zou ik er geen moment over twijfelen. Helaas zijn ze er niet in western-uitvoering....
Laatst bijgewerkt door Mabotje op 02-06-10 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:18

Ik had hem voor mijn wedstrijdpaard. Ik was er werkelijk superblij mee. Paard deed niet (meer) lelijk met aansingelen, zadel bleef super liggen. Paard liep er ook fijn mee. Ik vond hem zijn geld dubbel en dwars waard.

Heb hem alleen verkocht na het overlijden van het paard en bij mijn huidige pony heb ik ook geen dressuurzadel meer, dus had ik er ook niks meer aan.

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:51

Er zijn diverse topic hierover te vinden met de juiste spelling: Eric Le Tixerant

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 07:55

Schangah schreef:
Er zijn diverse topic hierover te vinden met de juiste spelling: Eric Le Tixerant

Ook dom :o? ik had de titel nochtans van het internet gekopieerd ...

Persevero

Re: Dressuursingel Eric Le Trixerant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:48

ik heb gehoord dat hij uitrekt

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:34

66996236 schreef:
ik heb gehoord dat hij uitrekt

Mijn vriendin gebruikt 'm al bijna 2 jaar en die heeft daar geen last van. Zou ook niet mogen voor dat geld lijkt mij.

Marije_jiplover

Re: Dressuursingel Eric Le Trixerant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:38

De mijne is ook niet uitgerekt in de periode dat ik hem gebruikt heb (en dat is toch best een tijdje). Heb hem met gerust hart door kunnen verkopen, niks uitgerekt of uitgelubberd aan.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:40

Ik hoorde laatst goede verhalen over de Wow- singels.
Schijnt goed te zijn voor paarden met singeldrang? :)