Ervaringen Boomloos Kraemer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje1990

Ervaringen Boomloos Kraemer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 16:52

Hallo allemaal!

Ik kreeg een paar weken terug een foldertje van Kraemer Pferdesport. Daarin stond dit zadel:

Afbeelding

Iemand hier al ervaring mee?

:wave:

Woody2015

Re: Ervaringen Boomloos Kraemer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 19:31

Ik ken ze alleen van zien en voelen, kwa prijs kwaliteit vergeleken met de barefoot drytex zou ik voor de barefoot gaan.

Marietje1990

Re: Ervaringen Boomloos Kraemer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 20:07

Oke, bedankt voor je reactie! Ik vind het alleen jammer dat je bij de Cheyenne niet voor een fork kunt kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:26

Marijuhhhhh schreef:
Oke, bedankt voor je reactie! Ik vind het alleen jammer dat je bij de Cheyenne niet voor een fork kunt kiezen.

Dat kan wel maar dan moet je voor een my-barefoot gaan en die zijn veel duurder. Of je moet een hele handige zadelmaker kennen die een nieuwe (dubbele) rits in je pommel zet waardoor een fork wel kan. De fork kan je gewoon los bestellen.

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 20:00

Juliette86 schreef:
Marijuhhhhh schreef:

Dat kan wel maar dan moet je voor een my-barefoot gaan en die zijn veel duurder. Of je moet een hele handige zadelmaker kennen die een nieuwe (dubbele) rits in je pommel zet waardoor een fork wel kan. De fork kan je gewoon los bestellen.

Toevallig kreeg ik via boomloosrijden.nl het zelfde antwoord (niet het deel over een zadelmaker). My barefoot is me inderdaad te duur, dan kies in liever een Arizona of Nevada. Heb je enig idee of een normale zadelmaker dit een beetje makkelijk kan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:57

Op zich is het niet zo lastig. Rits eruit en vervangen door 2 nieuwe ritsen. Ik denk dat de meeste dit prima voor elkaar kunnen krijgen.