. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. poeppie97 schreef:Jaa ik!
M'n zus en ik hebben nu allebei een. (aangemeten door corry van amsterdam)
En ik ben er heel tevreden over. Goede kwaliteit leer, mooie diepe, maar ongedwongen zit.) Tenminste bij het type Orion wel. Bij de Octant zit je wat meer opgesloten!
Meer bewegingsvrijheid voor het paard, vanwege het ruime tussenkanaal tussen de kussens!!
Ik raad je een anatomica zeker weten aan!
MCGlinster schreef:poeppie97 schreef:Jaa ik!
M'n zus en ik hebben nu allebei een. (aangemeten door corry van amsterdam)
En ik ben er heel tevreden over. Goede kwaliteit leer, mooie diepe, maar ongedwongen zit.) Tenminste bij het type Orion wel. Bij de Octant zit je wat meer opgesloten!
Meer bewegingsvrijheid voor het paard, vanwege het ruime tussenkanaal tussen de kussens!!
Ik raad je een anatomica zeker weten aan!
Hey, je woont ook nog eens dichtbij![]()
Hoe lang hebben jullie je zadel nu? Ik heb hem inderdaad ook bij Corrie van Amsterdam gepast.
. Het zijn echt heerlijke zadels voor de ruiter! Echt super! Let alleen wel even goed op de pasvorm. De euroridings die ik ken/zie (en dan vooral de wat duurdere zoals de anatomica/luxor/diamant) hebben vaak de neiging wat naar voren te vallen in de loop van de tijd. Zelf met opvullen was dit niet te redden. Pasvorm voor het paard laat (wat ik heb gezien) vaak wat te wensen over. Voor mij nooit meer een Euroriding, alhoewel ze wel goddelijk zitten! poeppie97 schreef:zap schreef:Anatomica is toch van Euroriding?
Jaa klopt. De Euroriding Luxor is de voorganger op de anatomica.