Afgeven luxe longeersingel Harry's horse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bowie_pluis

Afgeven luxe longeersingel Harry's horse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 15:28

Deze week heb ik voor het eerst mijn nieuwe longeersingel van Harry's horse gebruikt. Het is de luxe longeersingel, niet de nylon.
Heb deze op een wit paard gebruikt en tot mijn grote verbazing had deze na het weghalen van de singel een 'mooie' :( zwarte rand rondom zijn buik staan.
De afwerkrand van de singel heeft dus afgegeven!! Allebei de delen van de de singel hebben afgegeven, dus zowel op zijn buik als op zijn rug.
Net alsof ik met een zwarte viltstift een omtrek heb getekend.
Paard was niet bezweet en de singel was ook niet nat.

Ik heb al met HH gebeld en moet de singel terugbrengen naar de winkel zodat hij opgestuurd kan worden naar hen. Maar ik ben dus benieuwd of er bokkers zijn die dit probleem hebben of hebben gehad.
Volgens de afdeling inkoop hadden ze hier nog nooit eerder van gehoord.

bowie_pluis

Re: Afgeven luxe longeersingel Harry's horse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 17:20

Graag ook antwoorden als je goede ervaringen hebt! bedankt vast!

Sabriinaaa

Re: Afgeven luxe longeersingel Harry's horse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:23

een meisje of stal heeft een tinker,
en die had dit probleem ook maar dan niet met een longeersingel maar met een zwart bontje voor om de singel van HH

Na het rijden was de tinker ook zwart waar het bont zat, en dat kwam door het geverfde wol,
(dat zeiden ze ieder geval)

Dus mischien dat het ook door de verf komt?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:23

is het niet gewoon vuil?
als ik gelongeerd heb zonder dekje, dan staat er op mijn witje ook weleens rondom een zwarte rand. echt zo'n omtrek, maar dit is vuil en zweet. gebeurd ook weleens als ze verder niet bezweet is, dan krijg ik nog wel eens zo'n omtrek.
gewoon laten drogen en de volgende dag wegpoesten, zie je er niks meer van.

bowie_pluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 17:40

Nee het is echt geen vuil! Het ziet er net uit alsof ik met een stift een randje heb getekend. Het is een strakke lijn. Vandaag een poging gedaan om het weg te poetsen, maar daar moet echt shampoo bij aan te pas komen denk ik. En we zijn echt goed thuis in een vlekje weg werken bij hem, want hij verzint van alles om vuil te worden. :D

bowie_pluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 17:07

Hier mag een slotje op: vandaag heb ik van de klantenservice van Harry's Horse een nieuwe longeersingel gekregen. De luxere uitvoering, zonder bijbetaling.
Zonder gedoe, zonder tegenstribbelen. Prima service!!