Ik kon met de zoekfunctie niet vinden maar.. Past een vzh dekje van eurostar (de stripe's) onder een drs zadel? (Wintec pro) Zoja, hebben jullie daar een foto van?
Of die van ES wel past weet ik niet. Maar doorgaans ziet het er niet uit(mijn mening). Dekje is bijna altijd te kort. En aan de voorkant zit nog een heel stuk van het dekje.
Ja dat weet ik alleen ik hoorde van verschillende mensen dat het met es super zou lukken.. En ik heb net het dekje dat nergens meer tk is en die ik zo graag wil gezien.. alleen vzh.
Saul hier op bokt verkoopt haar Es pads vzh omdat ze onder haar drs zadel niet passen (zij heeft geloof ik een welshje, zadel zal niet heul groot zijn) dus dat zal waarschijnlijk niet passen.
Ja maar zij heeft ook pony drs dus misschien zijn ze juist te groot..
Ayla
Geplaatst: 24-05-10 10:43
dat had ik nagevraagd & ze zei dat die full waren.
Forever_Jana
Geplaatst: 24-05-10 14:34
Ik heb een ES exellent onder een veelzijdigheidszadel richting dressuur, de vorm van de exellent dekjes verschilt volgens mij niet echt met de stripe's. Het past wel (maatje Full) maar ik denk dat het met een dressuurdekje toch mooier zal zijn, zeker met een echt dressuurzadel want vooraan valt de 'golf' in het dekje wel wat op.