leren variant van Knightrider

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

leren variant van Knightrider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 13:45

Hoe bevalt de leren variant van Knightrider. je hebt diverse modellen natuurlijk, maar zijn deze zadels gemiddeld genomen goed? Prijs kwaliteit? gaan ze jaren mee?
Ik hoef geen ervaringen over de Neptunus, het gaat echt om de duurdere leren zadels van KR.

secricible

Re: leren variant van Knightrider

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:36

ik heb deze nu sinds anderhalf jaar, bevalt erg goed op dit moment. Heb het tweedehands gekocht, en had wel een hele slechte vulling er in zitten, helemaal geklonterd enzo, maar weet dus niet of dit de eigen vulling van KR was. Ik heb het zadel helemaal opnieuw op laten vullen. Echt een heerlijk zadel om mee te rijden!

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 19:47

ik heb de colonel gehad voor mijn haflinger echt een heerlijk zadel heb heb niet lang gehad 9maanden daarna was het zadel te smal geworden voor mijn pony helaas want zou het zadel nog graag gehad hebben.
Na die 9maanden zag het zadel er nog zo goed als nieuw uit.
Ik ben er dus erg te spreken over.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:45

Gister een opgehaald om te passen. Maar helaas paste het niet op mijn paard.
Blijken wel fijne zadels te zijn met een diepe zachte zit. Maar ik heb er niet mee gereden.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:47

Ik heb een colonel en het enige nadeel is dat de kamer niet terug is gesneden, dus het past niet op verschillende paarden. Voor de rest bevalt hij prima, ik heb hem zo verbouwd dat de beugelriemen onder het zweetblad vallen en dan blijft hij erg mooi. Heb hem nu ongeveer 3,5 jaar, maar hij ziet er uit als nieuw :)