laatst zag ik iemand rijden met van die zwarte kappen aan der beugels zodat je voet er niet doorheen kan schieten. Nu ben ik dus op zoek naar die kappen maar heb geen idee hoe ze genoemd worden en waar ik ze zou kunnen vinden. Ik heb al verschillende ruitersportsites afgezocht en ben langs faunaland geweest maar die hadden het helaas niet, iemand een idee waar ik het wel zou kunnen vinden?
Kan iemand mij helpen? Ik kijk uit naar jullie reacties.
Hoi! Ik heb deze kappen ook. Ze worden ook wel toestoppers genoemd geloof ik. De mijne zijn van het merk compositi. Een keer gebruikt, maar rij meer dressuur en dan vind ik ze niet zo fijn. Als je interesse hebt, laat maar weten. Voor een klein prijsje zijn ze voor jou.
Kunnen aan een normale beugel. Zelf vind ik het verschrikkelijk rijden met die dingen. Ben dan steeds mijn beugels kwijt. Maar mijn zus rijd niet meer zonder.
zijn volgens mij vooral veel te vinden bij de endurance-afdeling en zo.
Patricia16
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-10 16:44
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb gekeken van divoza en agradi maar daar kon ik ze helemaal niet vinden. Bij Decatlon zag ik ze er wel tussen staan, maar ik vind het een rare site en volgens mij hebben ze ze niet bij een winkel bij mij in de buurt.
bij www.divosa.horseworld.nl kun je ze vinden bij zadels en asesoires. dan beugels kiezen en dan de 2e pagina daar staat de rubberen versie. de hard plastic heb ik bij van rijs speciaal laten bestellen!
Op huppa.nl kun je ze ook bestellen. Je moet even alle pagina's bekijken, dan zie je verschillende soorten. Die je zo in metalen beugels kan drukken hebben wij ook en bevallen goed.