Onmogelijk om een bit te vinden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Onmogelijk om een bit te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 14:18

Ik ben al een aantal weken op zoek naar een nieuw bitje. Ik heb half april bij de divoza een westernbitje gekocht. Sweet iron, enkelgebroken bustrens met koperen inlagen. Deze was alleen in 12,5 te koop, ik wist dat dat te klein was, maar ik wou het toch proberen. Mijn merrie loopt geweldig goed op dit bit, ze neemt hem graag aan en is er super mee te rijden. Dus ik wou dat bit in maat 13,5 kopen. Maar op de site van divoza en in de winkels is het niet meer te krijgen. Verder kan ik het ook nergens op internet vinden.
Heeft iemand een idee waar ik dit bit kan kopen?
Afbeelding

Anoniem

Re: Onmogelijk om een bit te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 14:22

Niikiit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:27

En anders gewoon heel marktplaats afzoeken :P Zo heb ik ook mijn spullen gevonden :)

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 19:39

hartelijk dank. Zo stom dat ik het nergens kon vinden :P. Ik heb zo vaak gegoogled en marktplaats bekeken, maar daar stond het echt niet op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:52

Gewoon bij westernshops, alleen hebben ze niet allemaal veel breedtematen. Maar Cornelie is goed gesorteerd, daar slaag je doorgaans wel :j

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:59

Een stalgenootje van mij had ook zoiets van westernbit, zij zei dat ik even moest googlen op artsur's westernshop, daar zouden ze dit soort bitten hebben of kunnen bestellen voor je. Kan divoza hem niet breder voor je bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:02

Divoza doet bijna niets met western, die hebben echt een ieniemienie assortimentje.
Arthurs is ook een westernshop, zit in Vorstenbosch.