dit zodat ik mn gewone dekjes kan blijven gebruiken. Is er iemand die dit ook heeft en hoe bevalt het? Misschien heeft iemand nog tips?
Laatst bijgewerkt door Revanches op 19-05-10 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Onduidelijke titel aangepast
LotteFr
Geplaatst: 01-06-10 15:30
hoi,
ik heb precies hetzelfde idee: onde mijn nevada barefoot mijn eigen dekje maar wel inlages. Heb jij inmiddels al actie ondernomen en zoja, hoe bevalt het?
groetjes, Lotte
aafje87
Geplaatst: 01-06-10 15:52
Er zijn gewoon originele half pads te koop zodat je je normale dekje kan blijven gebruiken
ik heb inmiddels de agradi pad en deze bevalt super! Is een stuk dunner dan de originele barefootpad dus ik heb hem nog niet afgeknipt ofzo,ik wou het zo even bekijken. Qua rijden ligt ie echt prima en je kunt gerust je eigen dekje er overheen leggen,geen probleem! Maar als je er een halve pad van wilt maken dan kan dat ook heel goed! Ik ben blij dat ik em gekocht heb!
furyke
Geplaatst: 02-06-10 19:01
hey, kom je ook overal tegen, he wat je ook nog kunt doen, wat ik gedaan heb, Is om t randje rondom (soort biesje) los te halen maar wel aan de bovenkant vast te laten. en dan "zweetbladen" er tussen uit knippen. en dan t randje beetje inkorten en weer vast naaien. Hoop dat t een beetje duidelijk is, anders pb je maar.