Achterwerk/ staartbeschermer voor transport

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Achterwerk/ staartbeschermer voor transport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 21:04

Mijn paard heeft bedacht dat het fijn is om in de trailer op de stang te gaan zitten. Hiermee krijgt ze niet alleen plekken op haar rechterbil (en een stijve broekspier) maar haalt ze ook haar vulva open. Om haar staart heb ik nu altijd een gewone staartbeschermer en de trailerstand is bekleed maar dat helpt onvoldoende.
Nu zag ik bij een engelse internetwinkel deze beschermer. Lijkt mij wel een oplossing!

Weet iemand of die ook in Nederland te krijgen zijn?

Zo ja, van welk merk?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 08:42

Niemand een idee :D Ik had ze zelf ook niet eerder gezien.

Girl In The Mirror

Re: Achterwerk/ staartbeschermer voor transport

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:05

Ik heb ze ook nog nooit gezien. Kan je 't niet gewoon op die Engelse webshop bestellen? Het is niet zo duur op zich. Ze verzenden ook naar het buitenland, verzendkosten zijn op aanvraag, ik vermoed dat dat ongeveer 7 pond zal kosten. Je kunt er met credit card betalen. Als je die niet hebt kan je wellicht iemand in je omgeving vragen.

No_No

Re: Achterwerk/ staartbeschermer voor transport

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:08

En de buis achter haar inpakken met schuim? Is dat niet wat? Op het plaatje krijg ik het idee dat het bedoeld is om vuil tegen te houden, niet voor dit probleem.. Als ze er op gaat zitten komt er natuurlijk veel druk op die plek waar ze de buis raakt. Zo`n dun lapje lijkt mij niet voldoende.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 09:15

No_No schreef:
En de buis achter haar inpakken met schuim? Is dat niet wat? Op het plaatje krijg ik het idee dat het bedoeld is om vuil tegen te houden, niet voor dit probleem.. Als ze er op gaat zitten komt er natuurlijk veel druk op die plek waar ze de buis raakt. Zo`n dun lapje lijkt mij niet voldoende.

Buis is bekleed met rubber en ik heb daarover iets van schuim (isolatiespul) er omheen maar dat helpt wel wat voor de bil maar niet voor het vulva.

Ik kan het inderdaad daar bestellen, heb daar al eerder wat gekocht en goede service, maar was benieuwd of het ook in Nederland verkrijgbaar is.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:22

Ze verkopen ze bij Libellaruitersport. :j