zadel voor mijn verzorgshet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertje02

zadel voor mijn verzorgshet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 15:31

ben net nieuw hier dus weet niet zo goed waar ik dit forum kon plaatsen enzo maar ik had even een vraagje ik wil een zadeltje gaan kopen voor mijn verzorgshet het is denk ik een shetlander (wel een hele grote!) van ongeveer 1 meter hoog (schofthoogte) ik wilde graag een barefoot cheyenne maat 0 (ook wel maat shetty genoemd) kopen. hebben jullie hier ervaring mee of hebben jullie een site waar ik het beste een test zadel kan kopen (de pony heeft nog nooit onder een zadeltje gelopen heeft wel ervaring met rijden en longeersingel).

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 18:01

shetlandfan

Re: zadel voor mijn verzorgshet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:30

Zou absoluut eerst voor een testzadel kijken alvorens er zelf eentje te kopen.

Best kans dat de maat shetty alsnog te groot is voor je shetlander, en dus nog een maat kleiner de Cheyenne Drytex Kids nodig hebt.
En dan is de vraag als je van plan bent zelf op de shet te rijden of je er nog in het zadel past. Zadel kan ook voor jou te klein zijn.

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:52

SMP -> HAR

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 07:34

Ik wil zelf ook graag een barefoot voor mijn shetties van rond de 92 cm. Ik ben geïnteresseerd in de drytex kids. Weet iemand toevallig waar je deze kunt bestellen om te testen? Ben hem nog niet bij de punten bij mij in de buurt tegen gekomen.