nieuwste wintec pro vergelijkbaar met isabella werht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

nieuwste wintec pro vergelijkbaar met isabella werht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-10 21:16

Naar mijn zoektocht naar een zadel voor mijn merrie. Kom ik toch steeds weer uit op een wintec. Makkelijk in onderhoud, lekker licht, makkelijk met verstellen van de boom en vrij makkelijk te verkrijgen in de buurt. En de oude wintec 500 paste goed. Ik ga er dan ook vanuit dat de andere modellen ook wel moeten passen. Uiteraard word het gepast.
Maar loop steeds tegen het probleem aan welke ik moet nemen.

De oude wintec 500 en pro vond ik echt 10x niks. Vond dat echt voor geen meter zitten. De isabella werht vond ik wel echt super. Heerlijk zadel.
Nu heb ik 2 weken geleden op de nieuwste wintec 500 gezeten. En vond die dus echt veeeeeel beter zitten als de oude. Maar zit ie ook fijn op het paard?
Ik dacht op safe te spelen en een wintec isabella werht te bestellen omdat ik daar zeker van weet dat hij lekker zit.
Maar toen ik prijzen ging vergelijken kwam ik erachter dat de nieuwste pro duurder is als de wintec isabella werht.
Is de nieuwste pro te vergelijken met de oude wintec isabella werht omdat daar geen nieuwe voor in de plaats is gekomen?