Je ziet zo veel van die giga dure beugels; is dat nu prettig rijden, of juist niet? En welke / welk merk zijn nu het best en prettigst? Wat hebben jullie?
Ik heb safestyle beugels, ik vind ze zelf erg fijn zitten. Ze hangen 90 graden gedraaid ten opzichte van gewone beugels, dus minder druk op knieën. Je kunt er niet in blijven hangen en je vind ze heel snel terug als je ze kwijtraakt.
ik heb de sprenger bow balance,die zijn erg fijn voor je gewrichten,en ze hebben ook een breder draagvlak voor je voeten.
aanrader
x_Milou
Geplaatst: 13-05-10 09:14
Zelf heb ik Kwik Out beugels, omdat ik van mijn moeder met veiligheidsbeugels moet rijden Mijn moeder heeft Sprenger met rubber aan allebei de kanten, zij vind ze erg fijn, wel wennen in het begin, zelf heb ik ze nooit gebruikt
De GPG heb ik geprobeerd die vond ik echt vreselijk Heb zelf nepperds van die simpelere Sprenger beugels (die met zwart rubber aan de zijkanten), die vind ik echt heel fijn Heb de Bow Balance ook geprobeerd maar merk voor mezelf vrij weinig verschil met die andere
Aifa
Geplaatst: 13-05-10 13:04
Snoevie schreef:
ik heb de sprenger bow balance,die zijn erg fijn voor je gewrichten,en ze hebben ook een breder draagvlak voor je voeten.
dat had ik inderdaad ook. Kon nog geen 10 minuten rijden en dan had ik al last van mn enkels. Sprenger Bow Balance gekocht en geen last meer. Heerlijke beugels
Love_Nando
Geplaatst: 13-05-10 13:46
Qua veiligheid lijkt me toch beugels met zo'n elastiek het fijnste. Qua lekkerheid lijkt het me de beugels waarvan de voetvlak mee beweegd.
Blijft moeilijk.... maar heeft ook iemand ervaring met de van Stubben? Heb geboden op de verende hier op bokt; mocht dat niet iets worden dan wachten we wel weer op een volgende gebruikte.....