Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik kan door veel trainen hem terug recht richten, maar voor hem is een supergoed passend zadel enorm belangrijk.

amouroke schreef:Gisteren is de zadelpasser geweest, blijkbaar kampt mijn paard toch met wat meer probleempjes dan ik dacht. Zijn linkerschouder is onderontwikkeld wat hij opvangt met zijn rechterachterbeen. Zijn fel ontwikkelde onderste nekspieren en voorhand verraden dat zijn vorige eigenaar enorm moet gecrost hebben met hem. Verder heeft hij nog 2 verschoven rugwervels.. MAAR er valt iets aan te doen, dus ben ik al blij. Ik kan door veel trainen hem terug recht richten, maar voor hem is een supergoed passend zadel enorm belangrijk.
De zadelpasser (denis teirlynck, weet niet of iemand hem kent?) had ongeveer 6 zadels bij, jammer genoeg paste er geen enkel op mijn paard z'n rug. Hij was gelukkig eerlijk daarin, met als gevolg dat hij volgende week terug komt om te passen. Zo nu weten jullie dat ook al