Springzadel voor D pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lovepalomina

Springzadel voor D pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 14:08

Hallo Bokkers,
Ik ben op zoek naar een springzadel voor een D pony, een new forrest. het liefst zwart. Welk zadel raden jullie mij aan en welke vooral niet. Waar moet ik op letten? Welk zadel hebben jullie voor jullie pony? Het liefst een Stubben zadel. En voor de duidelijk heid, ik zoek geen zadel om nu te kopen, maar gewoon in de winkel.
Groetjes, Sophie.

mOamm

Re: Springzadel voor D pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:15

Stubben zijn goede zadels, maar het belangrijkste is toch hoe het zadel op je pony ligt. Iedereen kan wel zeggen je moet dit of dat zadel kopen, maar als het niet goed ligt heb je alsnog niets. Daarom gewoon veel zadels passen en kijk of jij er goed op kunt zitten.

shannonh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:11

ik heb nog een prestige evt te koop ik weeet nog niet zeker maar voor meer info pbmaar hoor

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 19:22

shannonh123 schreef:
ik heb nog een prestige evt te koop ik weeet nog niet zeker maar voor meer info pbmaar hoor

Lees eerste even het Topic even

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 19:22

mOamm schreef:
Stubben zijn goede zadels, maar het belangrijkste is toch hoe het zadel op je pony ligt. Iedereen kan wel zeggen je moet dit of dat zadel kopen, maar als het niet goed ligt heb je alsnog niets. Daarom gewoon veel zadels passen en kijk of jij er goed op kunt zitten.

Ja, dat is natuurlijk wel waar maar welk zadel hebben jullie en raden jullie me aan-af.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:54

Stubben Juventus. Die is een jeugdzadel en zal daardoor ook goed passen op een pony, maar kan evt ook op een paard (had hem op mijn pony en later op mijn paard van 1,76m)

xMaud

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:57

Ik kan echt een Knightrider zadel aanbevelen!
Het is echt een topkwaliteit zadel, in de springvariant moet je zoeken op type: Spy

Ik heb zelf een Knightrider zadel op mijn pony liggen!