Rabobank dekje/dekens etc.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jantine_

Rabobank dekje/dekens etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 15:21

Regelmatig kom ik topics tegen waarin staat 'Ik ben op zoek naar een Rabobank dekje' of iets in die trant.
Of er word een Rabobank deken aangeboden op EA en vorige keer ging zover ik nog goed na kan denken, het bieden tot 170 euro :wow:

Nu vraag ik me dus af:
Willen mensen dit om een beter aanzien te krijgen? Terwijl ze nooit die Rabobank deken of dekje zelf hebben gewonnen? Of vinden ze het gewoon mooi? (Wat ik dan écht niet snap want je kan voor 170 euro wel een stuk mooiere dekens kopen!)

Mods, ik hoop dat het hier goed staat. Sorry anders!

eenitraM

Re: Rabobank dekje/dekens etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:22

Ik denk dat het voor de heb is.

"Kijk eens, ik heb een rabobank deken." Aanzien denk ik. Netzo als sponsordekens, dat geeft aanzien. Ookal is het voor de buitenstaanders niet bekend of je hem echt hebt gewonnen of gewoon hebt gekocht O:)

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:23

ik denk dat het bij de meeste inderdaad om het aanzien gaat hahah.
ik had het er van de week nog met een vriendin over.
wel jammer dat dat de reden is voor mensen want het is toch veel leuker om hem zelf te winnen en zo niet lekker belangrijk.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:23

Dat vraag ik me ook vaak af!
Het is toch veel leuker om ze te winnen! :D

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 15:25

Ik vind het stiekem gewoon erg sneu dat mensen een hoop geld betalen om een hoger aanzien te krijgen...
Want zulke super mooie dekjes zijn het niet. (Naar mijn idee!)

* Overigens rij ik zelf ook met rabobank dekje af en toe, want die heeft eigenaresse ooit eens gewonnen. Maar niemand die me ziet helaas in de bak achter het huis :') *

Oh en het dekje staat nog in m'n profiel ook! - Nu voel ik me ook heeeeeeel goed

Overigens gaat het om dit topic: shanna14 @ [EA-TK-AP] [TK] RABOBANK talententrophy deken

200 euro is er dus voor geboden, dat is toch absurd?
Laatst bijgewerkt door Jantine_ op 10-05-10 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Issie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:28

Ik denk idd dat dit met aanzien te maken heeft. Ze denken vaak dat ze dan iets meer zijn als een ander. Iets waar ik me soms behoorlijk aan kan ergeren.

RandyOrton25

Jantine_ schreef:
Ik vind het stiekem gewoon erg sneu dat mensen een hoop geld betalen om een hoger aanzien te krijgen...
Want zulke super mooie dekjes zijn het niet. (Naar mijn idee!)

* Overigens rij ik zelf ook met rabobank dekje af en toe, want die heeft eigenaresse ooit eens gewonnen. Maar niemand die me ziet helaas in de bak achter het huis :') *
Oh en het dekje staat nog in m'n profiel ook! *Nu voel ik me ook heeeeeeel goed*

_O- _O- _O- _O- :')

ik vind ze ook niet geweldig aan de 1ne kant het rabobank logo en aan de andere kant KNHS

BailyKarlos

Volgens mij kan je zo'n deken gewoon kopen.
Die met die mooie voorvlap in navy/wit vind ik erg mooi!
Zoiets heb je ook van Eskadron nu, waar ook levensgroot eskadron op staat.
Tja ik weet het niet gedeeltelijk aanzien gedeeltelijk voor de mooi en de leuk?

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:29

Issie89 schreef:
Ik denk idd dat dit met aanzien te maken heeft. Ze denken vaak dat ze dan iets meer zijn als een ander. Iets waar ik me soms behoorlijk aan kan ergeren.

meen je dat nou?
ik stoor me daar dus echt niet aan ik vind het zoals jantine al schreef gewoon triest

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:32

Ik heb ooit een rabobank sjabrakje in de uitverkoop bak van Divoza gekocht, 5 euro :+. Heb hem van het weekeind weg gegeven.

Als mensen er blij van worden moeten ze het vooral doen. Mij zal het niet boeien ;).

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:37

WOW dat topic 180 euro %)
je moet het er maar voor over hebben, maar wat stom dat ze zoiets voor zo veel geld willen hebben,
ik denk ook dat het gewoon om aanzien gaat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:44

Ik vind de Rabo dekjes wel mooi. Ik heb vroeger ooit zo'n dekje gehad maar die is al heel oud inmiddels. Dat waren toen nog ABWS trainingen en een oud Rabo logo. Daarna kwam het nieuwe Rabo logo.

Er rijden ook nog genoeg mensen met het oude KNHS logo/vlaggetje op hun jas.

Ik zou gerust met een Rabo dekje gaan rijden op wedstrijd. Ik heb voorheen ook talenten trainingen gehad, heb alleen nooit dit nieuwe dekje gewonnen omdat ik nu een paar jaar te oud ben voor het huidige talentenplan.

Ik vind het wel een beetje sneu als oudere mensen er mee in de B gaan rijden.

Ik ken een (inmiddels bekende pony amazone) die in de B-AB ponies reed met een Gestion dekje. (toen sponsor van Anky etc.). En nee, Gestion sponsorde geen B amazones.....

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 20:17

Moderatoropmerking:
Er zijn een paar offtopic reacties verwijderd, blijf aub ontopic reageren

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 20:18

Sorry maar wat was er offtopic, het gaat toch over het onderwerp?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 08:03

Leven en laten leven, al vind ik het ook wel een beetje sneu.

Ik heb ook zo'n rabobank dekje gewonnen, die nieuwe versie. Helaas is inmiddels alle fluweel er af en is hij een keer achter de zwarte was aangewassen. Als ik nog een keer een nieuwe voor een redelijke prijs vind, dan vervang ik hem denk ik wel.

"Kijk eens hoe goed ik ben"-zie je heel vaak. En ach, de spullen die ik win gebruik ik ook, maar ga niet speciaal dat soort dingen kopen hoor :+ .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:23

Ja waar ligt de grens vind ik? Ga je al in de B met zo'n dekje rijden die je gekocht hebt of in het Z2?
Dressuur is een en al aanzien. Mensen kopen ook al aanzien door dure paarden en dure spullen. Merk-ruiterkleding van de dure merken. Dure hoofdstellen van Passier etc.
Koop je die omdat je het mooi vindt of om het aanzien van het merk? Misschien wel beide. Dat kan met die dekjes ook zo zijn, misschien vinden die mensen die dekjes mooi en is het leuk voor wat aanzien.

Vrijheid blijheid. Ik zou alleen wel een beetje raar opkijken als er een stuntelige B ruiter mee rond hobbelde. Maar dan nog moet ze het zelf weten.

melanie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 11:06

whaaaaah voor 200 euries kan ik heel wat dekens kopen. ik denk echt dat het aanzien is, maar goed ik ben ook maar een lekkere recreatieruiter die niet veel met wedstrijden heeft. ik geef ook niks om een merk, het moet gewoon goed zitten voor het paard. en dan maakt het mij niet uit of het 10 euro is of 100.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 13:57

ppff 200 euro, dat vind ik wel "iets" overdreven.
maja als als de gek t er voor geeft... ze doen maar.
Zou t zelf nooit ervoor kopen.

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 14:04

:wow: 200 euro voor die deken
Nog niet misschien :n

Waarom het gekocht wordt? geen idee, sommige mensen zullen het zelf écht mooi vinden, anderen zullen het doen voor aanzien.
Als ik het zelf gewonnen zou hebben, zou ik het ook gebruiken, maar zou het echt niet kopen.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:28

is hij ook serieus verkocht voor 200 euro dan? er zit een slotje op het topic! Zelf zou ik het er niet voor uitgeven, vind het wel leuk om zoiets te winnen, maar dan zou hij waarschijnlijk in de kast belanden ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:33

Dat is te ziek.. Maarja het is net zoiets als met al die wielrenners die in "sponsor" kleding rond fietsen. En daar dan ook het dubbelen voor neer leggen als voor een 1 kleurig shirt.

Maarja ik vind het gewoon erg sneu als je 200 euro neer legt voor zo'n zweet deken..

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:45

Ik vind je zo verschrikkelijk triest als je 200 euro gaat betalen voor zo'n deken! Dan heb je volgensmij gewoon aandachttekort en kun je niet rijden, dan heb je zo'n deken niet nodig om ogen te vangen.
De dekjes van de Rabobank gebruik ik wel heel veel, zijn super dekjes, verslijten wel als je ze een paar keer wast, wat dan een duurder dekje als Anky weer niet doet, maar om thuis te gebruiken vind ik ze prima :D Wij hebben er best veel van de oude versie, van iemand gekregen die ze van iemand gekregen had die bij de Rabo werktte, en dus al die dekjes mee moest nemen omdat er nieuwe waren :P Wat ik ook wel sneu vind is dat mensen die wel bij de Rabo team zitten nu geen exclusief dekje meer hebben. Een meisje bij ons uit de buurt was hippiade kampioen en die heeft toen ook zo'n dekje van de Rabo gekregen, was erg leuk voor haar geweest als ze nu met een apart dekje rond reed, wat dus niet het geval is.

Al kun je nu wel gaan zien wanneer de eigenaar van het dekje hem gekocht/gekregen/gewonnen heeft :P De nieuwe dekjes zijn er al weer minstens een jaar, ze hebben wat grotere vlakken als de oude en het biesje is wit met oranje, die van de oude is helemaal oranje. Als je daar dus weer naar gaat kijken kun je in ieder geval zien of de persoon de laatste tijd iets gepresteerd heeft :P De nieuwe zijn er nog geen overvloeden van dus die worden zover ik weet ook niet zo veel aangeboden, weer wat exclusiefs dus.

Als je wedstrijden rijd met een gekocht dekje (of als je er iig nog nooit een gewonnen hebt) vind ik dat heel dom :+ Dan ben je naar mijn idee echt bezig met alle ogen op jou richten om iets waarvoor niet alle ogen op jou gericht hoeven zijn :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:49

Ik had ook een zo'n rabobank fluwelen dekje en die vond ik echt heeel fijn!
Helaas ben ik hem kwijt, maar ik ben nu eigenlijk weer op zoek naar een nieuwe, want hij lag echt super. :))

Maar dat van die deken, dat vind ik echt absurt. :wow:

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:55

Nou een goede reden voor mensen die ze wel hebben gewonnen om ze te verkopen kun je nog rijk mee worden.

Nee 200 euro heb ik niet eens over voor een gewone deken

HighFly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:04

Ik gebruik ook een rabobank dekje maar die heb ik ook zelf gewonnen. Zal zo'n deken niet zelf kopen en zeker niet voor 200 euro. Er zijn mooiere dekens voor minder geld ;)