Ervaringen Shockemohle

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Milou

Ervaringen Shockemohle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 08:16

Ik ben aan het kijken voor een nieuw hoofdstel voor mijn Beautje, en nu zag ik de Shockemohle Paris :D Even op gezocht en ik kon maar een paar dingen vinden, zoals dat ze in dezelfde fabriek gemaakt worden als Passier? Ik wat eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen met de Shockemohle hoofdstellen, en bij Passier hoofdstellen? Is de kwaliteit van de goedkopere beduidend minder als van de Boston etc.? Ervaringen met Imperial Riding Hoofdstellen mogen ook gemeld worden :D Zelf heb ik een Prestige, een Kieffer en een Eric Thomas hoofdstel, iemand die een van deze ook heeft en ze met de andere kan vergelijken?

Dankje :D

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 16:02

Wat betreft de kwaliteit ben ik niet zo tevreden. Ik heb het hoofdstel Georgia gehad, en na 1 keer passen en vetten was er al een stiksel bij de frontriem los. Kan gebeuren natuurlijk, maar vind het toch slecht voor zo'n duur hoofdstel. Wat betreft kwaliteit vond ik het leer wel minder soepel dan mijn passier gemini hoofdstel.

De service daarintegen is wel erg netjes, want ik kreeg wel een helemaal nieuwe van Schockemohle.

Sita_

Re: Ervaringen Shockemohle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:18

Ik heb een Schockemohle Miami hoofdstel en ik ben ook niet heel tevreden.. :o
Na 5x rijden was ineens de inleg in de frontriem kapot.. Ik heb een nieuwe frontriem gekregen van Schockemohle, maar daarvoor moesst mijn hele hoofdstel opgestuurd..
Allemaal netjes geregeld hoor, maar baalde er wel van.. Zeker omdat nu na terugkomst het hoofdstel heel anders lijkt te zitten, vooral bij de bakstukken..

Heb nu toch spijt dat ik niet doorgespaard heb voor een Passier hoofdstel die eigenlijk eerst op mijn verlanglijstje stond.. :o

Hollsteiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:22

Ik heb een S&T en ben super tevreden.
Heel erg mooi hoofdstel.
Aanrader

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 11:12

Hoevaak gebruiken jullie je hoofdstel?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:52

Het is bij mij mijn enige hoofdstel voor een van mijn paarden, dus die word fulltime gebruikt..

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:53

Ik heb twee hoofdstellen, de Paris en de Stockholm. Beiden bevallen perfect! Geweldige kwaliteit leder en heel fijn in gebruik.