pieteritus schreef:Ben ik toch (achteraf) heel blij dat ik niet voor een WOW heb gekozen. Ik hoor er meer negatieve verhalen over als positieve.
dan ben ik toch beneiuwd waar jij gekeken hebt, ik hoor 99% positieve reacties!
Quir schreef:Normaal gesproken past een zadel niet goed als het dekje gaat schuiven. Anders dekjes met een singellus (boven aan) en goed vastmaken aan de singel, dan kan die eigenlijk niet meer naar achteren schuiven.
Alleen als een dekje schuift, zeker meerdere (verschillende) dekjes. Zou ik er toch mee achter zoeken dan alleen op zoek gaan naar een dekje dat niet schuift. Aangezien 9 van de 10 keer het zadel niet goed ligt.
normaal wel idd, maar omdat een WOW luchtvulling heeft, is het zadel wat beweeglijker, met als gevolg dat sommige dekjes idd schuiven
Ik gebruik de Eskadron polopads, die blijven perfect liggen. Verder stubben dekjes, die liggen ook stabiel.
Ik heb ook de dunne eskadron dekjes, die schuiven bij mn ene paard wel (fjord dus rond) en bij het andere niet (dun paard
) voor de goede orde: ik rijd ze beide met een WOW zadel
verder schijnen de BR event dekjes het goed te doen. heb ik zelf helaas niet kunnen proberen, want die zijn hier in de buurt niet te koop. Ik zweer iig bij de eskadron polopads