en/of welk merk ook dit soort neusriemen verkoopt?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Karolien_ schreef:Heb je al geprobeerd om Kentucky een mailtje te sturen?
Ik weet wat je bedoelt trouwens, met dat je al even op zoek bent. Zo zoek ik al een tijd naar een neusriem die wel onderlegd is, maar niet gebombeerd (plat dus). Ik weet dat ainsley ooit zo'n hoofdstel had, maar nu kan ik niet eens meer vinden of er nog ainsley hoofdstellen gemaakt worden.
nikita95 schreef:Dit is volgens mij (ik weet het eigenlijk wel zeker) een Kieffer
hier een link naar mijn hoofdstel:http://nikita95.hyves.nl/album/31150131/sadia_2008/0i4pZ_VT/fotos/230205631/0/pEBn/
ik heb dit hoofdstel een jaar of 4 geleden gekocht omdat ik het ook zo mooi vind.
Het is nergens tekoop en ik had het op een beurs zien hangen, bij nader inzien wilde ik het toch hebben en heb ik de hele regio afgestruind op zoek naar dat hoofdstel.
na lang zoeken ben ik via een winkel en hun bestelboek aan het hoofdstel gekomen.
Deze zie je nergens hangen, is eigenlijk bedoeld voor de Engelse markt, dus erg leuk om te hebben.
succes ermee.