Barebackpad ipv zadel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaartPaard

Barebackpad ipv zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 10:35

Hoi,

Ik zit in een groot dilemma. Heb erg veel gedoe met mijn zadel! Om een lang verhaal kort te maken, ben ik er al 3 kwart jaar mee bezig. Nog steeds geen zadel! Rij al die tijd met een simpele barebackpad van equiplay. Op zich gaat dat prima maar ik wil toch iets comfortabelers. Nu had ik een zadel, past hij alsnog niet! Volgende week komt de zadelmaker (trekkingsaddles) weer en gaat kijken wat hij kan doen. Als hij het zadel terug gaat nemen wil ik misschien gewoon een luxe barebackpad kopen. Is dit een optie denken jullie? En wat is dan echt absoluut de fijnste barebackpad? Ik zat te denken aan zo eentje van Christ. Die ziet er echt goddelijk uit!

Groetjes,
Maartje

Wafel

Re: Barebackpad ipv zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:37

Ik heb die van emielvoest deluxe. Helemaal super !

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 10:38

Wafel schreef:
Ik heb die van emielvoest deluxe. Helemaal super !

ja waarom is die zo super? zal die beter zijn dan die van christ?

BowieBonanza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 18:39

Zelf heb ik er eentje van F.R.A. maar ik heb een keer in een ruitersportszaakop een Christ gezeten en idd ze zijn goddelijk! Er zit ook een soort van 'lepel' in. Achter je kont zit zeg maar een heel zacht steuntje. Ik heb ze gezien bij superhorse:

http://www.superhorse.nl/Webshop.htm

pmarena

Re: Barebackpad ipv zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:43

Die van Christ worden geleverd door Bieman (BR) en daar kunnen de meeste ruitershops wel bestellen hoor , dus die kun je eventueel gewoon door het paardenwinkeltje bij je in de buurt laten bestellen :)

Ik zou zelf eerder voor een boomloos zadeltje gaan , is op de lange duur toch net iets fijner als je wat intensievere ritten maakt , lijkt me.