Opzoek naar een nieuw zadel: ervaringen met PS. zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NIV

Opzoek naar een nieuw zadel: ervaringen met PS. zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 15:02

Voor mijn ijslander Perla ben ik opzoek naar een nieuw zadel. Ze heeft een heel korte, brede rug. Ik heb nu 2 proefritten gemaakt met een PS zadel. Ik denk erover het te gaan kopen. Heeft iemand ervaringen met dit merk? Of heeft iemand een ander zadel dat echt het uitproberen waard is (met boom)?

Alvast bedankt voor de informatie!

BleikjA

Re: Opzoek naar een nieuw zadel: ervaringen met PS. zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 15:31

Ik heb nu denk ik een maand of 2 een PS Fridur Classic voor mijn ijslander. Vind het een heel fijn zadel! Æsa loopt er goed onder. Met alle andere zadels wou ze nog wel een een bokje geven om niks en begon ze langzaam te worden maar nu doet ze het super.
Wat ik van dit model ook heel mooi vind is dat de zweetbladen niet recht zijn en ze zo net wat meer schoudervrijheid krijgen. heeft mijn hele korte merrie wel nodig.
Dit is 'm: http://www.ps-sattel.com/shop/system/de ... sition1%26

Tot nu toe ben ik nog erg tevreden!

NIV

Re: Opzoek naar een nieuw zadel: ervaringen met PS. zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 16:53

Fijn om te horen dat het zo goed bevalt. Ben erg benieuwd naar de ervargen van anderen. Die teruglopende zweetbladen maken inderdaad dat het Perla ook goed past. Heb jij met een gladde zit of ribzit?