hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paarden115

hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-10 23:51

hoi bokkers,
ik heb nog een hoofdstel gevonden. Een redelijk oud denk ik de neusriem loopt tussen de bakstukken zoals bij een men hoofdstel.
Het past op mijn fjord maar het is een redelijk breed hoofdstel het deel dat achter de oren licht is 4 cm. Het lijkt een men hoofdstel zonder oogkleppen.Afbeelding
zoiets maar dan ook zonder die frontlepel of hoe het ook noemt. maar het leder is op verschillende plaatsen gescheurd en ik zou graag een nieuw kopen maar in de zelfde stijl dan het mijne. maar het mijne is zonder frontlepel dus ook zonder zo een sluiting tussen de oren.
ik heb het hele net afgezocht maar kan niks vinder overal zit er een frontlepel aan.
weet iemand waar ik zo een hoofdstel kan krijgen dus de neusriem loopt tussen de bakstukken geen oogkleppen geen frontlepel en het deel dat tussen de oren loopt is 4cm kan breder zijn.
weet iemand waar zo een hoofdstel te krijgen is?
hij is van het merk sattler

paarden115

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 14:50

Anoniem

Re: hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:15

kun je die niet gewoon kopen en met een mesje het lepel ding er af halen? lijkt mij niet heel moeilijk