Welk model Kentaur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Welk model Kentaur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 11:57

Ik heb een paar jaar geleden 2 kentaurs gehad. Een Artemis en een medea.
Helaas is dit al een tijdje geleden en weet echt niet meer hoe ze zaten. Weet wel dat 1 van de twee erg glad was maar welke dat was :?
Nu wil ik voor mijn merrie weer een Kentaur bestellen. Ik weet welke maten ik nodig heb. Maar heb dus geen idee welk model ik moet bestellen. Ik vind de Kentaur electra een erg mooi zadel. Maar zit die ook goed?
Kunnen jullie wat meer vertellen over de types?

Ik ben opzoek naar een model wat een diepe maar geen opgesloten zit heeft en voldoende wrong. En het liefst ook niet van dat super gladde leer.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 11:59

Zou je niet bij een ruitershop in de de buurt langs kunnen gaan om te kijken hoe en wat?
Dan kan je ook alle 3 die zadels uitpassen. Als de dat merk hebben natuurlijk

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 12:01

Dat is dus hier het probleem. Ze hebben ze hier niet standaard in de winkel liggen.
Wel kunnen ze ze bestellen. Dan is het voor hun wel makkelijk als ze een indicatie hebben van welk model en de maten ik nodig heb. De maten weet ik. Nu alleen het model.
Ga vanmiddag ook even babbelen. Kijken als ze het zadel ook terug nemen mochten de maten toch niet goed zijn. Niet dat ik met een nieuw zadel zit wat niet past.
Laatst bijgewerkt door felicity op 01-05-10 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 12:02

op http://www.kentaur.cz kun je de modellen bekijken. Zelf heb ik voor dubbelkalfsleer gekozen (heb springzadel besteld)

_Jessie

Re: Welk model Kentaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 12:08

Dat is inderdaad heel lastig ja.
Dat laatste is inderdaad wel slim mochten ze daar aan mee willen werken :j

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 12:10

Vorige week hadden ze wel een tweedehandsje liggen. Maar dat waren de verkeerde maten. En heb niet meer naar het model gekeken. Misschien dat ie die nog heeft. Kan ik er alvast een zien.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 14:08

Ik heb een kentaur penelopa en ik ben daar erg tevreden over. Het zadel heeft een diepe zit maar geeft geen opgesloten gevoel en heeft ook voldoende kniewrong.

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 16:55

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 18:13

Vandaag wezen kijken.
Hij had er toevallig twee liggen. De andromedea jeetje wat een grote wrongen. Die lijkt me niet echt fijn om mee te rijden. En dan had hij nog de penelopa liggen. Die lijkt van heel glad leer.
Waren allebei de verkeerde maten en de gene die over de zadels ging was er vandaag niet. Schoot niet echt op dus.