Smalle dubbele neusriem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

charissiej

Smalle dubbele neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 21:06

Normaal gesproken kijk ik als ik een hoofdstel koopaltijd naar brede neusriemen. Nu staat een van mijn paarden ergens om zadelmak te maken en de jongen gebruikten een oude smalle neusriem met sperriem. Dit stond mijn paard erg mooi maar ik kan nergens op internet zo snel een dunne neusriem vinden. Hebben jullie enig idee waar ik die zou kunnen kopen? Alvast bedankt!

x_Milou

Re: Smalle dubbele neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:12

Houd je van het zachte engelse leer? Ik heb zo'n superfijne zachte van Prestige! Bij Emmers hebben ze ze misschien wel, even mailen, want ze hebben lang niet alles op de site staan. De mijne heb ik bij Brabants ruiterhuis gekocht, maar die sturen volgensmij niet op, moet je even bellen. Het is het Prestige trainingshoofdstel, het sperriempje kun je erafhalen zodat het ook nog supermooi is als voorbrenghoofdstel! Het is een duur hoofdstel, maar hij is het geld dubbel en dwars waard! Ik zal wel een foto voor je zoeken, en even kijken of ze ze van Eric Thomas ook hebben, de afwerking is lang niet zo goed als Prestige maar het leer is ook heel goed.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:21

Afbeelding

Dit is hem, ik vind hem persoonlijk errug gaaf :D

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 22:00

Ja ziet er goed uit, lelijk paardenhoofd, de foto dan en dat maakt het hoofdstel minder mooi maar denk inderdaad dat het in het echt wel erg mooi is. Ik ga er even achteraan! Bedankt!

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 13:18

Succes :D Wil je anders een foto van mijn pony als hij hem aan heeft?

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 13:19

Ik heb een paar jaar geleden op Indoor Zeeland een hoofdstel van Dexter gekocht met een smalle neusriem. Ik weet niet of ze nog verkocht worden, maar die is ook erg mooi! Zal even voor je kijken of ik hem ergens kan vinden!

edit: ik kan hem op internet niet vinden, maar hierbij een foto van mijn hoofdstel: http://i244.photobucket.com/albums/gg12/Golejehan/hoofdstel.png?t=1272716867