Wat is aan te raden? Mn huidig bestelde zadel blijkt niet te passen nu bestel ik dus een nieuwe in de goede boom maat. Maar waar ik nu bestel krijg ik zoveel korting op de complete set dat ik eventueel ook dubbel leer uitvoering kan bestellen. Voordeel is dat het zachter zit en meer grip geeft nadeel is dat zachter leer sneller slijt.
Ik zou toch voor enkel leer gaan, is waarschijnlijk voordeliger maar veel duurzamer. Zie toch vaak dat na enkele jaren in dubbel leer gaten verschijnen.
_Lauwtje_
Geplaatst: 30-04-10 20:20
Mijn eerste Kentaur was met dubbelleer en na een half jaar gebruik nog als nieuw, heb hem toen om moeten wisselen voor een boommaat groter en die was in enkel leer. Qua zitting heb ik weinig verschil gemerkt, kan niet zeggen dat ik dubbelleer zachter vond zitten. Vind het enkele leer wel wat stugger en heb het idee dat het ook eerder kaal wordt. Dubbelleer was in het algemeen gewoon mooier om te zien. Als ik nu zou moeten kiezen zal ik weer voor dubbelleer gaan.
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-10 09:07
Ik heb voor dubbel leer gekozen Ben benieuwd! Had eerst enkel leer, mn vader vroeg zich af of het geen karton was