Hexa set! Nu al stuk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hexa set! Nu al stuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:46

Hallo bokkers!
ik heb vandaag een hexa kid zat paars ontvangen en ik kreeg hem stuk binnen!
de linker voor beschermer is gewoon kapot. een van de haakjes is uit gescheurd. en drie oogjes waar de haakjes door moeten ook! ik heb het gekocht bij een opheffende ruitershop.
Hebben jullie dat ook mee gemaakt? (dat je hexa set al stuk was bij ontvangst, of snel stuk ging?)
en wat hebben jullie er aan gedaan?
ik heb de mensen van de winkel gemailt, en hoop dat ik snel reactie krijg!
Ook heb ik de mensen van hexa gemailt. of er een mogelijkheid is om een linkervoor pees op te sturen! haha.

als er nog een bokker is die er niks mee doet! heel graag! tis zo lastig rijden met eentje om het been!

Elles

Re: Hexa set! Nu al stuk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 19:24

PP ->> HAR

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:44

Gewoon terugsturen (retourafzender) en je geld terug vragen, dit is geen goede manier van zakendoen lijkt mij..
Waar had je ze besteld?

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:45

zijn dat van die rubberen beenbeschermers? Ik heb die ook nog ergens liggen, is bij mij niks mis mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 08:03

Dabo schreef:
Gewoon terugsturen (retourafzender) en je geld terug vragen, dit is geen goede manier van zakendoen lijkt mij..
Waar had je ze besteld?

Ik mag ze niet terug sturen. ze zegd dat ze ze heel heb verzonden! maargoed daar geloof ik niks van. ik weet niet presies hoe die winkel hete. maar ze zijn er mee gestopt. bij de bank afschrift stond het als; RODEO RUITERSPORT & Ruitershop te Goudswaa

Citaat:
_Claire
zijn dat van die rubberen beenbeschermers? Ik heb die ook nog ergens liggen, is bij mij niks mis mee.

ja het zijn die rubbere. ik heb gister ook al bij iemand in [***] met een ruitersport winkel het setje opnieuw gekocht (zonder de springschoenen) daar waren ze namelijk ook in de aanbieding. en daar is wederom ook niks miss mee en zit in de normale verpakking. de genen die ik opgestuurd kreeg. zat in een plastic zak. terwijl ze 'nieuw in de verpakking zouden zitten'

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 08:07

Nou, als die 'rodeo'ruitersport zulke service bij iedereen leverde is het logisch dat ze failliet zijn :( Echt bespottelijk, er nog om liegen ook :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 08:10

Dabo schreef:
Nou, als die 'rodeo'ruitersport zulke service bij iedereen leverde is het logisch dat ze failliet zijn :( Echt bespottelijk, er nog om liegen ook :(

ik had ook springschoenen besteld. maar de kleur die ik wilde was op. dus hebben ze een andere kleur opgestuurd onder het even te melden :P hahaha

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 08:16

Ik zou ze toch suf blijven bellen en mailen hoor.
Om hoeveel geld gaat het?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 08:27

Dabo schreef:
Ik zou ze toch suf blijven bellen en mailen hoor.
Om hoeveel geld gaat het?

36,40
3 paar springschoenen en een hexa set. Niet echt duur dus. maar dat was omdat ze opheffing van de ruitersport hebben...