Weet iemand of een schoenmaker ofzo een lusje van een sperriem kan vastzetten, want om nu alweer een nieuwe te kopen is wel iets te gek. Plus dat ze die ook zo weer sloopt.
Een oplossing voor mijn sloopgrage paard mag ook
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 

Sinelia schreef:ja, wat is nodig..
Hij hangt er altijd losjes aan, net vast. Ik heb hem inderdaad niet echt nodig, maar het staat mooier
? Niikiit schreef:als je een sperriem niet nodig hebt, zou ik het eerlijk gezegd ook niet gebruiken. het gaat niet om het mooi zijn, maar om het welzijn van het paard, nu is het paard verplicht zijn mond dicht te houden, terwijl het bit misschien wel hartstikke pijn doet, en dat kan je dan niet merken met een sperriem om
moonfish13 schreef:Niikiit schreef:als je een sperriem niet nodig hebt, zou ik het eerlijk gezegd ook niet gebruiken. het gaat niet om het mooi zijn, maar om het welzijn van het paard, nu is het paard verplicht zijn mond dicht te houden, terwijl het bit misschien wel hartstikke pijn doet, en dat kan je dan niet merken met een sperriem om
Dan weet jij duidelijk niet hoe een sperriem bevestigd hoort te zijn.
Een sperriem mag niet strak namelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=1PIePtrc ... feature=iv