Wat moet er op een frontriem zitten, en wat absoluut niet? Liever recht, of hangend? Hoe dik moet de frontriem zijn? Laat maar horen! Foto's van je favoriete model, post maar raak, ik ben ontzettend benieuwd
De gemiddelde prijs voor een leuke frontriem is eigenlijk best fors. Ik zou het liefst ongeveer €20,- uitgeven, denk ik, of beter iets meer voor iets mooier?
Heb juist een nieuwe: in het midden een bitje (wel onderlegd) en waar het bitje gebroken is een klein subtiel diamantje (nep) voor € 17, ben niet echt voor opvallen bling bling. Mijn huidige frontriem is in het midden ook met een bitje, niet onderlegd en een beetje hangend. En mijn vorige frontriem paste bij mijn volledige kopstuk met een sierrandje ingenaaid.
Was laatste in de ruitershop en verschoot mij een ongeluk, frontriemen van € 100 en meer. Snap niet dat mensen daar geld aan geven...
Roxxiejj
Geplaatst: 25-04-10 19:53
Klopt die bestaan ja, Schumacher en Dobert hebben die onder andere. Zijn hier wel een paar mensen op bokt die ze 'namaken', die kosten 80 euro minder