ik mag een nieuw zadeldekje uitzoeken voor mn fries. en ik vind de anky zadeldekjes echt super mooi. vaak zit er aan de anky zadeldekjes geen lusje voor aan de singel te bevestigen ik vind ze wel echt super mooi. maar ik ben dus bang dat ze gaan schuiven. rijd er iemand met anky zadeldekjes? en schuift jou zadeldekje?
Ik vind het ook erg fijne dekjes. Geen last van dat het onder het zadel verschuivt o.i.d.
kimvanlier
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 13:07
bedankt voor het reageren allemaal!! maar ik probeerde laatst met mijn eigen zadeldekje om die lusjes is een keetje niet vast te doen. toen bleef hij niet liggen. hoe kan het dan dat het met anky zadeldek wel blijft liggen.
Pikeur
Geplaatst: 25-04-10 13:08
Goed aansingelen, pad goed in de kamer trekken + passend zadel zijn meestal de benodigde dingen voor een niet-schuivende ankypad, maar er blijven natuurlijk uitzonderingen Is eigenlijk gewoon een kwestie van proberen
ik vind het ook fijne dekjes. de oude schoven bij mij wel,maar ik heb er nu 1 uit de nieuwe collectie en die ligt prima,mede door de ruglijn en anti slip letters
DemyG
Geplaatst: 25-04-10 17:52
ik heb nu één anky-dekje schuift niet en kan ook amper schuiven, omdat er anti-slipletters op zitten.
volgens mij is het echt verschillend bij paard en zadel.. ik hoor namelijk regelmatig dat het schuift... bij mij ook niet.. en anders kan je idd er een lusje aanmaken..