Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
http://www.drunensruiterhuis.nl
maar heb je een soort foto misschien van welke teugel je zoekt?
das het probleem.. ben juist benieuwd naar wat anderen nou super teugels vinden! en wat ze mij kunnen aanraden
dus de teugel die je ook op stang en trens hebt dressuur helemaal leer. Alleen dan met spring dingen erop van die leertjes. Of van die soort teugels met een soort van elastiekjes erin weet niet hoe ze heten
maar dat is niet het type teugel dat jij zoekt denk ik 
Anoniem schreef:Rijd je AR ? dan raad ik je aan om op maat gemaakte teugels te laten maken bij bijv. Paardentango(@bokt) Met klipjes geen blinde sluiting of gespjes.
Aan de kaptoom wissel ik nogal eens van positie teugel(zijkanten en in het midden). En de standaard dressuur teugels zijn te kort.
Alleen geen teugels haha MaartPaard schreef:Anoniem schreef:Rijd je AR ? dan raad ik je aan om op maat gemaakte teugels te laten maken bij bijv. Paardentango(@bokt) Met klipjes geen blinde sluiting of gespjes.
Aan de kaptoom wissel ik nogal eens van positie teugel(zijkanten en in het midden). En de standaard dressuur teugels zijn te kort.
Ja ik rij AR.. Ik heb al teugelklipjesAlleen geen teugels haha
dan zou ik ze alsnog bij paardentango laten maken. De standaard dressuur teugels zijn bijna altijd te kort. is mijn ervaring