peesbeschermers?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessy_luna

peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 09:16

ik heb pas nieuwe peesbeschermers gekocht maar ik heb een vraagje
(ik weet hoe ik ze moet gebruiken *D )
1. in de voorkant zitten gaatjes in de achterkant niet deze werden ook heet en er zat allemaal zweet
(ik reed gister en t was hier best warm kan het daar aan liggen (( het zijn pro beschermmers)))
ik hoop dat iemand hier antwoord op weet

groetjes

mistid

Re: peesbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 09:30

Wat is nu precies de vraag?
Of het kwaad kan?
Als je peesbeschermers heet worden, is het idd niet goed.
De Epplejeck heeft hele fijne Norton beschermers in de aanbieding, http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=3000014 hier zitten extra ventilatiegaten in.

Ik gebruik alleen maar beschermers als het echt nodig is, dus als ik ga springen of met crossen. Met dressuur gebruik ik ze niet, en op buitenrit ook niet (als je een lekkere lange buitenrit gaat maken en er komt zand tussen is dat niet fijn voor je paard, met vaak wondjes tot gevolg).

Weet niet of je ze echt nodig hebt, maar in situaties dat het niet nodig is kun je ze dan beter aflaten

Jessy_luna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-10 09:50

dankjewel
ja sorry dat mijn vraag er niet helemaal bij staat!
ik laat ze ook wel af ( ik weet dat het niet goed is maar er liggen ook wat kleine stenen in de bak die ze soms opschopt of ze loopt tegen het nietzo mooie hek aan

kan je ze ook in de was doen of worden ze dan lelijk ( ik heb harrys horse peesjes en strijkjes pro)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 11:43

In het wild komen paarden ook wel eens een steentje of obstakeltje tegen, krijgen ze niks van behalve sterke benen. Met peesbeschermers doe je in dit geval denk ik meer kwaad dan goed.