een mooi wit dekje voor de wedstrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

abeltje_xx

een mooi wit dekje voor de wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 18:14

omdat ik ( geheel onverwacht) komend weekend ga starten heb ik ineens een wit dekje nodig. ik dacht eigenlijk dat het nog een paar maanden zou duren. ik zou namelijk eigenlijk komend weekend lekker naar de veluwe gaan met Em en een vriendin met haar paard, maar dat paard heeft zich vreselijk geblesseerd met trailerladen en kan nu natuurlijk niet mee. gelukkig konden we de datum probleemloos omzetten naar juli, maar ik had wel vrijgevraagd en eigenlijk wilde ik wel op stap dat weekend. toen hebben we in hagenstein een leuke onderlinge wedstrijd gevonden waar ik nog aan mee kon doen.
ik heb al mijn wedstrijdkleding, behalve een dekje, ik leende dat altijd. nou was ik al van plan een eigen dekje te kopen omdat ik toch wat vaker wil starten dit jaar, maar dat wordt nu ineens in de versnelling gezet :P
en ik ben een vreselijke muts wat dit soort dingen betreft, ik wil dat ze zo mooi mogelijk op wedstrijd voorkomt en dus moet het dekje ook een beetje flatteus staan.
op dit moment zit ik te dubben tussen een dekje van BR
deze: http://images6.speurders.nl/images/53/5 ... 4366_1.jpg
of van eurostar, zoiets maar dan helemaal wit, zonder borduursel en met twee zilveren koorden:
http://www.ooteman.nl/afbeeldingen/prod ... NJ2009.jpg ( ik kon geen afbeelding vinden van dit dekje)

zoiets vind ik zelf niet fijn:
http://www.mon-cheval.fr/images/inut/Quadroperso.jpg

pads (van eurostar en harry's horse bijv. ) vind ik ook wel fijn, maar er moeten wel lusjes aanzitten, zonder durf ik gewoon niet aan.

waar zouden jullie eerder voor gaan? ik neig zelf naar de eurostar, die is tien euro duurder dan de br, maar die heeft wel zo'n fijne quick-dry binnenkant en de BR heeft dat niet. ik weet niet of ik het enkele witte koord nou leuker vind of de dubbele zilveren koorden.
misschien heeft iemand nog een ander idee?

oh ik heb trouwens een oude foto, van Em met BR dekje op. hier was ze wel een stuk dikker ( en ik ben sindsdien ook wat afgevallen), ik vind het hier bij haar niet zo mooi staan, maar ze was toen ook erg bol. terwijl ik het dekje op zich wel erg leuk vind.
Afbeelding
ik vind dat het dekje hier erg kort lijkt, en Em dus zo dik lijkt
pfff erg ben ik he.

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 20:23

Ik vind de BR erg leuk.
Vind BR dekjes zowieso erg fijn ;)

Dabo

Re: een mooi wit dekje voor de wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:07

Ik zou op een schimmel zoals de jouwe dus geen wit dekje leggen, maar een zwarte met een chique zilveren bies ofzo! :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:09

Ik vind wit op wit ook niet zo heel mooi maar ik heb zelf een Harry's Horse dekje en dat is goedkoop en ik vind hem erg chique. En wat jij zegt vind ik de BR een mooi dekje hoor, eurostar ook maar is die er ook in het wit dan?

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:10

Ik heb ook een witte schimmel en rij met een wit dekje van kavelkade met een zwarte bies, heel chique! Als ik met mijn grijze jasje rij, rij ik met een grijs dekje met zwarte bies.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 22:12

heb ik absoluut over nagedacht, als ik een mooi dekje vindt dan ga ik dat zeker doen( dat is weer een heel ander verhaal, voordat ik een dekje vind dat op die manier aan mijn eisen voldoet :D ), maar een wit dekje vind ik toch meer op safe spelen. ik ben ook echt een enorme muts met dit soort dingen. :P

maareh..kan je er eentje aanbevelen dan ;)

pgelder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:12

Wat Biskwie zegt lijkt mij ook wat mooier staan op een licht gekleurd paard. Wit met een zwarte bies, maar dat moet je maar net liggen :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 22:13

biskwie, dat klinkt echt heel erg mooi! heb je een foto mischien?

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:20

Ik heb een dunne eurostar met een zwarte bies en een gouden piping en dezelfde met blauwe bies en met een goude piping, dat vind ik zelf mooi, heb ook nog een witte met een wit met gouden koord maar deze vind ik zelf minder mooi, zoals deze Afbeelding. Ik zou voor een zwarte bies of iets dergelijks gaan, helemaal op een witte schimmel, br heeft ook die dekjes met een zwart sierkoord.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:23

Ik krijg overmorgen concoursfoto's, dan wil ik je wel een foto pb-en :) Ik heb een vergelijkbare schimmel :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 22:24

ja doen!!!
eigenlijk wilde ik morgen naar de ruitershop gaan, maar ik wordt nou wel heel benieuwd :D

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:25

Ik heb ze niet eerder dan overmorgen ;) Sneller kan niet :D

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-10 22:28

ach, dan moet ik gewoon vrijdag naar de ruitershop, heb ik iets om naar uit te kijken :D

SWDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 07:31

ik vind de br dekjes kwalitatief wel fijn en de prijs is ook netjes, vind dat dekje wel mooi staan

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 09:02